- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Maandag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Gisteravond rond 20u een zekere Alina (?) bezocht. Zéér knap meisje met lang blond haar. Ze lachte vriendelijk vanachter het raam. Prachtig kontje, high heels, vrij groot (1.75m of zo?). Geen tatoeages of piercings, puur natuur. Mooi B-cupje. Type modelletje. Roemeens. Zou hier zo'n twee jaar zijn, claimde ze.
Jammer genoeg een totaal waardeloze service: zodra ik binnen was, was alle vriendelijkheid weg. Ze waste zich niet op voorhand. Condoom over de slappe. Blowjob van 20 seconden. Neuken met een zak patatten. Ik heb zelfs niet afgewerkt, ben gewoon vertrokken.
Ik bezocht ze dan wel 's avonds maar ze zou ook (deels?) overdag zitten.
De buurt was ook nagenoeg verlaten door de feestdagen, waardoor ik dan maar naar huis ben gegaan.
Jammer genoeg een totaal waardeloze service: zodra ik binnen was, was alle vriendelijkheid weg. Ze waste zich niet op voorhand. Condoom over de slappe. Blowjob van 20 seconden. Neuken met een zak patatten. Ik heb zelfs niet afgewerkt, ben gewoon vertrokken.
Ik bezocht ze dan wel 's avonds maar ze zou ook (deels?) overdag zitten.
De buurt was ook nagenoeg verlaten door de feestdagen, waardoor ik dan maar naar huis ben gegaan.