KingKiraxo
Wandelaar
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Ochtend
- Dag
- Zondag
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Afgelopen zondag een kleine buitenkans.
Voor het eerst dit jaar naar een dame toe.
Was lang geleden en ik was eigenlijk op zoek naar een anaalfreak maar ja.. mijn tijd is beperkt en dan moet het precies passen.
Op naar Alkmaar.. Zondagochtend. Nog nooit rond die tijd geweest.
11.30 uur liep ik door de straat en gangen en zag een hele mooie slanke dame. De enige ook die me gelijk kon bekoren.
Lekkere boobs. Mooi kontje. Zwarte lingerie.
Ze stelde zich voor als Alina uit Roemenië.. ik dacht dat die op 19k4 zat maar… herinnerde me alleen pijpen zonder condoom.
€ 70.00 zei ze.. ik kwam wat dichterbij haar staan en raakte haar zacht aan.
"Doe het lekker lang en ik betaal € 100.00" zei ik.. ogen glinsterden en ze maakte een wedje dat ik het geen half uur zou volhouden zoals ik voorstelde.
Uitkleden, leuter goed wassen. Eerst staand knuffelen en na de kleine opwinding bleef ik staan en ging zei zitten op de rand.
En ja, ze kan echt vol overgave pijpen. Mooi gezicht je ook. Lieve ogen. Knietjes werden zwak.
"Ik ga wel even liggen" zei ik.. zij ernaast en weer mooi lang, diep en afwisselend pijpen.
Kon haar lichaam goed aanraken. Echt een heerlijke meid hoor.
Wat was het ook lang geleden zeg.. kolere. Vorig jaar ook maar 1x… klote corona..
Maar.. ik hield vol. Even Erica Terpstra op het netvlies brengen en kleine positie wisseling.
Ze ging tussen mijn benen zitten en nam hem tussen haar borsten. Heerlijk.
Nog een paar keer diep halen.. en toen had ik toch zin in om haar bovenop me te laten komen.
We waren al ruim een kwartier verder denk ik..
Langzaam kwam ze op me, weinig glijmiddel gebruikt. Een klein likje zag ik.
Eerst langzaam en toen begon de turbo.. kolere.. ik hield haar toch even tegen..
"Nog even langzaam schat" Ze kwam op mij liggen met die heerlijke borsten van haar.
Kon lekker in haar komen, diep ook. Ze ging weer omhoog en ik zei maak me maar klaar..
Beentjes in de hurkhouding en ze ging goed tekeer. Oh.. daar had ik ook zin in..
Lekker uitgestrekt liggen, leuter knetterhard en ik kwam heerlijk klaar. Liet haar nog even doorpompen.
Ze was strak genoeg, niet heel strak maar zeker geen open deur.
Poeh. Net aan 25 minuten zag ik.. Gaf haar nog € 20.00 bonus voor de extra overgave.
Knuffel bij aankleden.. Wenste haar een fijne dag toe en ging met een smile weg.
Voor het eerst dit jaar naar een dame toe.
Was lang geleden en ik was eigenlijk op zoek naar een anaalfreak maar ja.. mijn tijd is beperkt en dan moet het precies passen.
Op naar Alkmaar.. Zondagochtend. Nog nooit rond die tijd geweest.
11.30 uur liep ik door de straat en gangen en zag een hele mooie slanke dame. De enige ook die me gelijk kon bekoren.
Lekkere boobs. Mooi kontje. Zwarte lingerie.
Ze stelde zich voor als Alina uit Roemenië.. ik dacht dat die op 19k4 zat maar… herinnerde me alleen pijpen zonder condoom.
€ 70.00 zei ze.. ik kwam wat dichterbij haar staan en raakte haar zacht aan.
"Doe het lekker lang en ik betaal € 100.00" zei ik.. ogen glinsterden en ze maakte een wedje dat ik het geen half uur zou volhouden zoals ik voorstelde.
Uitkleden, leuter goed wassen. Eerst staand knuffelen en na de kleine opwinding bleef ik staan en ging zei zitten op de rand.
En ja, ze kan echt vol overgave pijpen. Mooi gezicht je ook. Lieve ogen. Knietjes werden zwak.
"Ik ga wel even liggen" zei ik.. zij ernaast en weer mooi lang, diep en afwisselend pijpen.
Kon haar lichaam goed aanraken. Echt een heerlijke meid hoor.
Wat was het ook lang geleden zeg.. kolere. Vorig jaar ook maar 1x… klote corona..
Maar.. ik hield vol. Even Erica Terpstra op het netvlies brengen en kleine positie wisseling.
Ze ging tussen mijn benen zitten en nam hem tussen haar borsten. Heerlijk.
Nog een paar keer diep halen.. en toen had ik toch zin in om haar bovenop me te laten komen.
We waren al ruim een kwartier verder denk ik..
Langzaam kwam ze op me, weinig glijmiddel gebruikt. Een klein likje zag ik.
Eerst langzaam en toen begon de turbo.. kolere.. ik hield haar toch even tegen..
"Nog even langzaam schat" Ze kwam op mij liggen met die heerlijke borsten van haar.
Kon lekker in haar komen, diep ook. Ze ging weer omhoog en ik zei maak me maar klaar..
Beentjes in de hurkhouding en ze ging goed tekeer. Oh.. daar had ik ook zin in..
Lekker uitgestrekt liggen, leuter knetterhard en ik kwam heerlijk klaar. Liet haar nog even doorpompen.
Ze was strak genoeg, niet heel strak maar zeker geen open deur.
Poeh. Net aan 25 minuten zag ik.. Gaf haar nog € 20.00 bonus voor de extra overgave.
Knuffel bij aankleden.. Wenste haar een fijne dag toe en ging met een smile weg.