Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHad haar gesproken. Ben zelf niet in nl op dit moment en ze gaf aan volgende maand waarschijnlijk terug te komenDamn, jammer dat ik haar gemist heb. Ze staat hoog op mn verlanglijstje.
Klopt kreeg daar ook idd een bericht over. Kan het ook in de gaten houden en hier postenIk en een paar anderen kregen 2 dagen voordat ze naar nederland kwam een uitgebreid berichtje dat ze voor een week hiernaartoe zou komen.
Ik zal de volgende keer op tijd hier op deze forum een melding van maken wanneer ze exact weer in nederland is.
Graag. Dan ga ik proberen een afspraken met haar te maken.Klopt kreeg daar ook idd een bericht over. Kan het ook in de gaten houden en hier posten
Ze zat in Nederland begin van de maand en nu zit ze in BerlijnStaat die niet vaker online? Heb van haar geen notificatie dat ze weer in NL is.
Ik had ook een afspraak gepland, maar ze annuleerde die nadat ze zei dat de rit naar Den Haag te ver was. Hoewel ik weken geleden al had bevestigd dat het adres prima was voor haar. Ik zou haar toch graag willen zien.Ik had een juni met haar een date staan, had uiteindelijk niks meer van haar gehoord. Toen vroeg ik of ze weer kwam, nou hadden we voor gister een afspraak staan, had ze die afgezegd. Het lijkt mij echt een heerlijke meid om mee af te spreken, ook omdat ik wel een beetje op alternatief val, maar twee keer een date 'afzeggen' vind ik niet echt netjes.