- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Donderdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Alicia, night shift, had me twee keer zonder uitleg geweigerd, maar omdat ze echt mooi is, probeerde ik haar een derde keer te bezoeken en deze keer deed ze de deur voor me open. Ze legde me uit dat ze de andere keren niet had willen gaan omdat ze dacht dat ik Roemeens was. Ze vroeg het uiteindelijk aan een van haar vrienden die haar vertelde dat ik Frans was. Dat is het eerste wat ze me vroeg toen ze de deur opendeed. kort. Ze is echt mooi en haar natuurlijke borsten zijn prachtig, we willen er uren mee spelen. De fellatio is goed maar een beetje kort, meerdere posities maar de misser blijft ver genoeg. Voor mij niet knuffelig genoeg. Niets gedenkwaardigs, misschien zal ik het een of twee keer proberen om te zien of ze na verloop van tijd knuffeliger wordt, want fysiek is ze echt mijn type.
Ik zag haar altijd aan de Schepenenvijverstraat 19m (er zijn 3 ramen in strijd met het plan) maar vanavond was ze aan de Vanderdoncktdoorgang 16R.
Ik zag haar altijd aan de Schepenenvijverstraat 19m (er zijn 3 ramen in strijd met het plan) maar vanavond was ze aan de Vanderdoncktdoorgang 16R.