Recensie Alice 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ger9400

Wandelaar
25
14/02/23
13
6
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/damhttps://www.kinky.nl/advertenties/5955126-alicees-van-plezier/rijpe-dame-op-zoek-naar-seks_8397301
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
mooie advertentie, dame reageert netjes en snel. Afspraak gemaakt, even een soort puzzeltocht om haar te vinden. Ze wil me eerst kunnen zien dus stuurt een adres aan de overkant, dat werk...beetje jammer.
EEnmaal binnen tref ik een mooie dame aan, absoluut de dame van de stralende foto's. Ik douche me snel, ze wacht in mooie lingerie op me en het spel kan beginnen.
Zoenen is heerlijk, fijne lippen, lekker tongetje. Ik ontdoe haar van slip en bh, kousen en highheels blijven aan. Ze wordt soppend nat van staand zoenen en vingeren. We belanden zoenend op bed en als ik niet oppas ga ik zo zc naar binnen....ze was behoorlijk hitsig en heet. Ik hield het hoofd koel en heb haar op mijn vingers laten klaarkomen en daarna me klaar laten pijpen... leek me een gezonde keuze bij deze mooie, maar wel zeer geil gewillige dame.
Daarna een douche en weer op lad. Leuk intermezzo..
Herhaling? Mwah, denk t niet.
 
mooie advertentie, dame reageert netjes en snel. Afspraak gemaakt, even een soort puzzeltocht om haar te vinden. Ze wil me eerst kunnen zien dus stuurt een adres aan de overkant, dat werk...beetje jammer.
EEnmaal binnen tref ik een mooie dame aan, absoluut de dame van de stralende foto's. Ik douche me snel, ze wacht in mooie lingerie op me en het spel kan beginnen.
Zoenen is heerlijk, fijne lippen, lekker tongetje. Ik ontdoe haar van slip en bh, kousen en highheels blijven aan. Ze wordt soppend nat van staand zoenen en vingeren. We belanden zoenend op bed en als ik niet oppas ga ik zo zc naar binnen....ze was behoorlijk hitsig en heet. Ik hield het hoofd koel en heb haar op mijn vingers laten klaarkomen en daarna me klaar laten pijpen... leek me een gezonde keuze bij deze mooie, maar wel zeer geil gewillige dame.
Daarna een douche en weer op lad. Leuk intermezzo..
Herhaling? Mwah, denk t niet.
Een geil verhaal, maar dan toch de climax, herhaal gevaar nee 🤣
 
Terug
Bovenaan Onderaan