Vandaag ging mijn afspraak met een andere dame helaas niet door en teleurgesteld besloot ik om een paar rondjes te wandelen en te kijken wie er allemaal aanwezig was.
Buiten Maria in Bar Crystal leken de meeste toppers afwezig...
Ik voelde al ergens dat het vandaag geen topdag ging worden maar de goesting nam het toch over van het gezond verstand en na 4 rondjes hield ik toch halt aan deze Club 23. Waarom? Puur omwille van haar uiterlijk!
Deze Alice is een hele knappe, jonge Italiaanse meid van 23 jaar met lang pikzwart haar en echt een slanke killer body!
Ze droeg een zwarte bikini met string slip, een mooie gebruinde huid en ze lachtte vriendelijk dus zoiets trekt je gewoon over de streep...
Maar zoals we ondertussen al weten, is de service bij deze jonge knappe poezen niet altijd navenant en dat was helaas ook hier het geval...
Ik had mijn broek nog niet losgeknoopt en ze had het condoom al uit de verpakking gehaald!
Dan weet je eigenlijk al hoe laat het is...
Maar ik had natuurlijk wel al betaald...
Ze trok de condoom over mijne slappe flipper en krijg hem dan nog maar eens deftig recht he!
Ze begon mij dan heel flauwkes te pijpen.
Ik keek naar het plafond en dacht bij mijzelf:
"Hier zijn we gejost maat"
Opeens schakelde ze een versnelling hoger met wat steviger pijpwerk terwijl ze mij geil aankeek en met haar tong aan mijn eikel likte en joepie mijn banaan kwam omhoog!
Tijd voor te vrijen en gezien ik op mijn rug lag, koos ik voor cowgirl-position.
Ze kwam bovenop mij zitten en begon te wippen gelijk een
"kip zonder kop"...
Veel te hard en met een onregelmatig tempo...
Allicht in een poging om mij snel klaar te krijgen.
Ik focuste mij op haar sexy borsten en nam haar kont beet en ik werd toch wat geiler en vroeg een positiewissel naar doggy-style...
En toen kwam het!
Euh, no no doggy, sorry...
"Oei? En wat kunnen we dan wel nog doen?" Dacht ik.
"Can we do missio?" Vroeg ik.
Ze bekeek mij alsof ze het in Keulen hoorde donderen en zei:
"You fuck me now."
Maar ze bleef gewoon bovenop mij zitten...
Man, man. Ik begreep er niks meer van. Wat voor toestanden zijn dat hier?
En opeens begon ze weer als een "Daracell konijn" op en neer te wippen.
Na een tijdje toch maar gevraagd om te stoppen en of ze mij een hand-job kon geven.
Met de condoom errond (ook not done) heeft ze mij dan klaar getrokken...
Ik was content dat het gedaan was en terwijl ik nog van mijn orgasme lag te genieten, smeet ze een paar vochtige doekjes op mijn buik en ging ze zich onder de douche afspoelen...
Afkomstig van Noord-Italie wist ze mij nog te vertellen en toen ik vroeg of ze het leuk vond hier, antwoordde ze:
"Mmm not really..."
Dat was er aan te merken ook!
Dit is totaal niet het niveau dat ik in Gent gewend ben!
Soit. Als wandelaar moet je dit er nu eenmaal bijnemen maar voorlopig houd ik het toch wat voor bekeken in Gent want de toppers heb ik allemaal al meerdere malen bezocht en met de Gentse Feesten kan je er toch moeilijker parkeren, vrees ik.
Groeten,
Window Shopper