Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk snap wat je bedoelt. In het geval van Alice had het denk ik niet zoveel uitgemaakt aangezien ze op Kinky al 14 positieve recensies heeft, waarvan 2 kennelijk van de afgelopen week. Toch mensen die ook willen meedingen naar de gratis Kinky wip..Terwijl er nog geen nieuwe recensie bij is in de afgelopen week.
Bijna wenselijk dat ook. Bij Alice, maar ook bij andere dames. Hoe meer bezoekers, hoe moeilijker voor vaste schrijvers om een afspraak te maken, hoe meer random bezoekers die toch niks schrijven etc.
Een van de momenten dat blijkt dat je misschien bij voorkeur niet iedereen moet recenseren nu er maar een aantal mensen schrijven en er 10.000+ mensen meelezen.
Vooral ook omdat daar dan weer volk op af komt met verzoeken waar @jatsee (en ik ook) zich aan ergeren. Hopelijk weet ze het kaf enigszins van het koren te scheiden.
Terwijl er nog geen nieuwe recensie bij is in de afgelopen week.
Bijna wenselijk dat ook. Bij Alice, maar ook bij andere dames. Hoe meer bezoekers, hoe moeilijker voor vaste schrijvers om een afspraak te maken, hoe meer random bezoekers die toch niks schrijven etc.
Een van de momenten dat blijkt dat je misschien bij voorkeur niet iedereen moet recenseren nu er maar een aantal mensen schrijven en er 10.000+ mensen meelezen.
Vooral ook omdat daar dan weer volk op af komt met verzoeken waar @jatsee (en ik ook) zich aan ergeren. Hopelijk weet ze het kaf enigszins van het koren te scheiden.
Terwijl er nog geen nieuwe recensie bij is in de afgelopen week.
Ha scherp, heb het aangepast naar een uur. Was iets langerTopper
Wel prijzig beurtje dit keer?
Ze is naar huis, dus dat heeft geen zinIemand contactgegevens of een advertentie van deze dame?