- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1937172-alice
- Totale kosten (in euro)
- 200
Ik had Alice geappt maar die was druk met de was bezig en stuurde mij door naar Ana. Ik gaf aan dat ik nog wel even kon wachten en ging vast op pad. Toen ik aankwam had Alice mij ondertussen wat foto's gestuurd van hun beiden tegelijk in spannende outfit en schreef. "You want us both?" Toen ik uiteindelijk aankwam kon ik niet kiezen. Ze stonden zo lief naast elkaar en heb ik met beide meisjes tegelijk een half uurtje voor 200 euro doorgebracht. Ana stelde nog voor na elkaar een sessie met elk afzonderlijk, totaal een uur maar ik vreesde dat ik dan wel gesloopt zou worden. Dus een kleine trio. De muziek werd aangezet en we konden met z'n drieën op bed. Alice zorgde voor mijn onderkant en vertoonde haar deepthroat kunsten en Ana de bovenkant, zoenen, tietjes likken. Toen gingen ze wisselen. Alles werd even met doekjes schoongeveegd. Ana nam de onderkant en tegelijk tongzoenen met Alice. Daarna parkeerde Ana ook nog even haar achterste op mijn gezicht en toen hield ik t bijna niet meer. Toen wilde ik neuken met Ana, en mocht tegelijk tongzoenen met Alice. Alice maakt daarbij hele zachte kreungeluidjes. Het voelde natuurlijk en niet gespeeld. De missionaris duurde niet zo lang.
Na afloop ik naar de douche en die twee lagen naakt naast elkaar op bed met hun telefoon te spelen. Ik wilde er een foto van maken zo schattig dat eruit zag. Alice had honger en wilde eten. We gingen met z'n drieën naar buiten. Ik liep achter ze aan en dacht ik zal zo maar een ijsje voor ze kopen.
Na afloop ik naar de douche en die twee lagen naakt naast elkaar op bed met hun telefoon te spelen. Ik wilde er een foto van maken zo schattig dat eruit zag. Alice had honger en wilde eten. We gingen met z'n drieën naar buiten. Ik liep achter ze aan en dacht ik zal zo maar een ijsje voor ze kopen.
Laatst bewerkt: