- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen deepthroat
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/1423870-alice
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Paar weken geleden bij deze dame langsgeweest. Ad was alleen offline toen ik een review wilde schrijven. Wegens het ontbreken van mijn vaste dames, besloten om op jacht te gaan naar een mogelijk nieuwe vaste dame voor op mijj lijst. Ondanks dat er nog geen review geschreven was, had ik er toch een goed gevoel over. Dame reageert goed en in het engels. Ontvangst is in Buitenveldert.
Bij aankomst moest ik heel voorzichtig en stil zijn, omdat ze bang was dat de buren iets zouden horen. Dit resulteerde er uiteindelijk in dat we ook heel stil sex moesten hebben.
Dame is duidelijk de dame van de fotos. Appartement is schoon en je kunt er douchen. Service is zoals zij had beloofd en is goed. Ze heeft een lekker, typisch latina lichaam. Pijpen was ok, heb beter gehad. Ze is een beetje afwachtend, dus je moet wel een beetje de leiding nemen.
Herhalingsgevaar? Misschien meer voor op de reservelijst, als al mijn andere dames weer niet aanwezig zijn.
Bij aankomst moest ik heel voorzichtig en stil zijn, omdat ze bang was dat de buren iets zouden horen. Dit resulteerde er uiteindelijk in dat we ook heel stil sex moesten hebben.
Dame is duidelijk de dame van de fotos. Appartement is schoon en je kunt er douchen. Service is zoals zij had beloofd en is goed. Ze heeft een lekker, typisch latina lichaam. Pijpen was ok, heb beter gehad. Ze is een beetje afwachtend, dus je moet wel een beetje de leiding nemen.
Herhalingsgevaar? Misschien meer voor op de reservelijst, als al mijn andere dames weer niet aanwezig zijn.