Beste heren van geluk,
Het kan niet altijd feest zijn, en dat is niet erg. De minder mooie dagen dienen als geheugensteuntje dat goede dienstverlening geen gegeven is.
Op een wederom regenachtige dinsdag bevind ik me in de Doubletstraat met een volle zak met geld, en een volle zak met… Adriana werkt vandaag niet en verder zie ik ook weinig smakelijks in de Doub. Het was een uur of 4/5 's middags en de meeste dames zijn dan ook nog niet aanwezig. De neon-groene hoge hakken van Alia trekken mijn aandacht als ik voorbij loop. Ze heeft een lieve uitstraling en een zachte glimlach die uitnodigend en warm is. Ik ken deze dame verder echter niet en heb ook geen review van haar gelezen, toch besluit ik het erop te wagen. Net zoals de recensent boven mij verwachtte ik dat zij latina was en op navraag hiervan geeft ze aan Venezolaans/Roemeens te zijn. 'Kan niet missen' denk ik bij mezelf en ik geef haar €100 voor een half uurtje plezier.
Terwijl ik me was zit Alia op bed en kijkt ongeïnteresseerd naar haar telefoon. Ik neem plaats op bed en met dezelfde ongeïnteresseerde nonchalance vraagt Alia aan mij 'What you want?' Uhhh ja, doe mij maar 1x 'handjob, you know, nice and slow with oil'. Ik bezoek meestal een vaste dame waarin het allemaal wat soepeler gaat maar zelfs voor een eerste bezoek vind ik dit een wat stug begin. Helaas is dit pas, zoals ik net al zei, het begin. Alia wurmt een condoom om mijn nog hartstikke slappe garnaal en begint hieraan te trekken alsof ze een eitje zit te kloppen. Hier raak ik natuurlijk weinig opgewonden van dus probeer ik me te focussen op haar lichaam en rondingen. Alia heeft kleine zachte borsten met een tepelpiercing in haar rechterborst, of was het haar linker? Je mag haar tepels in ieder geval niet aanraken omdat die gevoelig zijn. Verder heeft zij, net als de recensent boven mij al aangaf, een ietwat mollig of volslank figuur. Dit staat haar niet per se slecht en hierdoor heeft ze ook een vol en lief gezicht. Toch lukt het mij zo niet om op kracht te komen dus vraag ik of ze het condoom wil afdoen en met olie een handjob geven. (Dat vroeg ik daarnet toch ook?) Zo gezegd, zo gedaan en binnen de kortste keren heeft Alia geen slappe garnaal maar een glibberige paling in haar hand. Hier lijkt ze zelf ook blijer mee te zijn en ze is klaar voor actie.
Nieuw condoom om en happen naar die haring. Alia pijpt op z'n best gezegd redelijk en weet verder ook geen gebruik te maken van andere charmes zoals een geile blik, een opwindende houding of een bijzondere techniek. Gewoon een beetje pijpen. Na drie minuten heeft Alia blijkbaar genoeg gepijpt en vraagt opnieuw 'What you want?' Ik gebaar dat ze erop kan komen zitten in cowgirl en ik betreur die zet gelijk. Alia zit en plaatst haar handen op mijn borst, ze duwt een beetje op en neer maar eigenlijk beweegt voornamelijk haar bovenlichaam. Haar billen blijven onbewogen op mijn lul zitten en er gebeurt daar verder vrij weinig. Ik begin me af te vragen of ze heeft gelogen op haar cv om deze functie te krijgen en kijk op m'n telefoon om te zien hoelang dit treurlied nog zal duren. Ondertussen is mijn paling ook weer gereduceerd tot garnaal en Alia vraagt aan me wat er is: 'Is it me, you don't like me?' Ik krijg het niet over m'n hart om kenbaar te maken dat ik de dienstverlening uitermate teleurstellend vind. Daarnaast denk ik dat het de laatste tien minuten ook niet ten goede zou komen. 'Let's try something else' stel ik voor en ik positioneer haar in doggy-style. Ogen dicht, even bonken, klaarkomen en wegwezen. Ik begin net op dreef te komen maar Alia geeft aan het te ruig te vinden en duwt me terug met haar hand tegen mijn heup. Ik rem langzaam af en zucht. 'Okay never mind, I don't think it's going to work' zeg ik.
Alia geeft zich blijkbaar niet zo makkelijk gewonnen en vraagt 'Why, what's the problem? Do you have problem or do I have problem?' Ik snap eigenlijk vrij weinig van wat ze bedoelt maar ik gebruik heel cliché 'It's not you, it's me' waarna we ons in een hele stille kamer wassen en aankleden. Ik bedankt haar voor haar diensten en ik vertrek.
Misschien had ze haar dag niet, misschien had ik mijn dag niet. Misschien hadden we allebei onze dag niet, maar hier kom ik niet meer terug. Onderweg de Doub uit zie ik Ruby staan op nummer 4 k4. Ik weet van de recensies dat Ruby een aanpakker is en ik twijfel geen seconde om bij haar een second opinion te halen. Niet veel later stap ik weer voldaan haar deur uit, bedankt Ruby!
Cordialement,
Connaisseur des Minous