Mamasaninthehouse
Wandelaar
Een nieuw salon, zou Lisa de Lydia zijn van Manee?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenop de engelstalige site staan er andere foto's van Belle die vermoedelijk meer realistisch zijn?? http://queensthaimassage.be/index_uk.htmlDie Richy heeft gewerkt bij Bansuksom, blijft die Belle nog over met haar fake foto's. Ik zal dan maar passen.
Een nieuw salon, zou Lisa de Lydia zijn van Manee?
Die in brugge is echt een aanrader.Tantra relaxatie massage misschien?
Tantra Relaxatiemassages.
Je hoeft niets te mankeren of een hoger doel te hebben om van een Tantra relaxatiemassage te willen genieten. Gewoon eens jezelf latenwww.redlights.be
Volgens mij is dat de dame die hier beschreven staat:Nancy/Soda lijkt nieuw te zijn in Oostendse massage wereld, iemand al ervaring mee ?foto's veelbelovend maar schijn bedriegt soms zoals we wel eens ondervinden !
Nancy ontvangt in Oostende
Hallo mannen, Ik ben Nancy een kleine Thaise dame. Ik ontvang u in Hwan Thai massage/Oostende. Ik weet zeker dat ik je zal behagen.ik hebwww.redlights.be
Staat op mijn lijstje, maar ik heb toch mijn twijfels en zeker als deze recensie over de zelfde gaat.Volgens mij is dat de dame die hier beschreven staat:
Recensie - Hwan, Thai Massage, Oostende
Ik ben fan van Thaï massage. In combinatie met happy ending... daar zeg ik niet snel neen tegen ;) In een andere (positieve) recensie hier, had ik het over Nara Thai Massage. Deze zit op Van Iseghemlaan 38RA maar ik vond er geen advertenties meer van en op sms kreeg ik geen gehoor meer zoals...www.girlsreview.nl
Zelf heb ik er geen ervaring mee.
Is er al een uitgebreid topic over haar? Ik vond niet direct iets terug?Die in brugge is echt een aanrader.
Project uitgevoerd waardoor ik tijdje in brugge moest werken, deze Tanta Relax is een zeer knappe verschijning, en geeft zeer goede massage.
Ik heb er toch niets over geschreven, is geleden van voor ik op deze website aangemeld was, vermoedelijk wel op de oude, maar niet zeker.Is er al een uitgebreid topic over haar? Ik vond niet direct iets terug?
Na veeeel jaren ook nog eens geweest (ander adres nu) dacht ach voor 50 euro kan ik niet gekl...zijn ;-) Toch beetje oma gevoel maar al bij al voor die prijs (zonder extra euro's) toch een stukje B2B tussen haar dikke borsten en uiteindelijk zelfs nog een ander mooi extraatje omdat ik "zo clean was" ;-)Luna Thai in Aalst, ga er al jaren een paar keer per jaar naar toe. Als je ze vriendelijk behandelt en clean gewassen bent (vindt ze zeer belangrijk) krijg je er steeds een aangename erotische massage, met het nodige geplaag en lekkere handjob. Is niet zo'n prater en dat vind ik prima. Als je ze goed trakteert (=vooraf extra euros) gaat ze al eens verder dan louter massage... Ziet er voor haar 60j best goed uit, prachtige borsten, niks van rimpels, zeer verzorgd. Ik blijf teruggaan.
Speciaal dat voor iemand die puur massages doet geen enkele moeite wordt gedaan om sfeer over te brengen via foto's van de ruimte en dergelijke. En dan nog een foto gebruiken met een condoom???
Wat zeg je nou??? Bij haar mogelijkheden staan enkel massage. Bij haar prijzen staan enkel massages. Vandaar dat de foto met condoom op niets slaat.Staat nergens op dat het puur massage is. foto met condoom impliceert net dat ze sex aanbiedt
Staat nergens op dat het puur massage is. foto met condoom impliceert net dat ze sex aanbiedt
Die wijven nemen da website nie serieus, ze doen da rap rap. Adhv haar prijzen + condoom kan je wel tss de regels lezen dat ze sex biedWat zeg je nou??? Bij haar mogelijkheden staan enkel massage. Bij haar prijzen staan enkel massages. Vandaar dat de foto met condoom op niets slaat.
Heb je gevraagd wat die 100/u dan is qua prestatie?Ik ben intussen langs geweest. Is een gekende Vlaamse dame. De 150 is inderdaad met intiem inbegrepen. Ondanks dat de advertentie niet heel duidelijk is, wel een goed adresje!!
Neen... Ik veronderstel massage met happy ending.Heb je gevraagd wat die 100/u dan is qua prestatie?
Wacht...je bent er dus meerdere keren bij geweest? Ze was toch nieuw en je postte gisteren dat je geweest was...en op 1 december vroeg je heeft al iemand geweest? ben niet mee ze nu...Neen... Ik veronderstel massage met happy ending.
Ik heb het bij haar ook nog meegemaakt dat ik enkel de massage boekte, maar er onverwacht en zonder meerprijs wel intiem bij kwam. Een beetje afhankelijk van haar mood op het moment zelf.