Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenTnx voor de info!Deze dame zat vroeger in Zelzate en ik ben daar wel eens geweest. Mooie madame en vriendelijk ook (alles in engels) maar veel te duur voor wat je krijg. Ze masseert niet sensueel en handmatig HP is wel goed maar dat kun je elders voor de helft van het geld doen. Is knap meisje maar doet niets extra. In zelzate had ze een vriendin af en toe die bij haar was die wel all in ging maar die was nog duurder.
Deze is wel goed, maar misschien een beetje aan de dure kant (170 € all in):Wat is een goede dame in Oostende voor erotische massage en eventueel sex?
Deze is wel goed, maar misschien een beetje aan de dure kant (170 € all in):
Recensie - Elly, Elly Thai Massage, Oostende
Enkele weken geleden heb ik deze dame in Oostende bezocht. Ze doet alles wat ze belooft (PZC, TZ, NMC, 69) en met de nodige overgave. Ze ontvangt in een zeer net privé-apartement. Ze ontvangt daar alleen, er zijn dus geen andere dames en ook geen mamasan. Haar foto's zijn recent én echt. In...www.girlsreview.nl
Elly (27 jaar)
Het profiel van Elly (27 jaar) op Redlights. Bel voor een afspraakje naar +32489424377.www.redlights.be
Ondertussen iemand al mint bezocht in Evergem?Heb net eens gezocht op Redlights, en ze komt blijkbaar van Waarloos af https://www.redlights.be/massage/erotische-massage-with-mint.html, zou 26 zijn volgens dat profiel... Heeft de website nog op haar oude adres staan (dragon thai massage). Als ik haar bezoek zal ik zeker een recensie schrijven.
En qua leeftijd? Klopt dit of is ze veel ouder?Mint werkte voordien in Leela Thai Sterrebeek . Ik vond haar zeer goed . Lieve dame . Goede massage . 150 all the way
Hoe lang is het geleden dat je haar bezocht bij Leela?Mint werkte voordien in Leela Thai Sterrebeek . Ik vond haar zeer goed . Lieve dame . Goede massage . 150 all the way
En deed ze toen nog all in, want blijkbaar nu niet meer???Ik denk 2 maanden niet zeker
Ik denk 2 maanden niet zeker
Is het er ook op zondag moeilijk om te parkeren?Jaren geleden een paar keer bij Luna langsgeweest. Toen ontving ze nog op een ander adres in Aalst. Ondanks dat ze in haar advertentie schrijft: "er wordt geen intiem of sex aangeboden", was dat bij mij wel het geval. Maar daarvoor wil ze wel graag extra centjes natuurlijk. Ze kent de truken van de foor: plots ging haar kleedje uit en mocht ik haar borsten likken, begon ze een beetje te teasen. Mocht ze op een meer discrete locatie ontvangen, waar het makkelijk parkeren is, had ik haar waarschijnlijk meerdere keren een bezoek gebracht.
LUNA THAI AALST
Dag lieve mannen. Ik geef ontspannende massages met happy end voor 50-plussers. Je zal tot rust komen als je mijn zachte handen op jewww.redlights.be
Pff ze vraagt 250 voor uurtje massagrIemand ervaring met Félicie ?
Félicie massage
Mijn naam is Félicie, jong, sportief, met perfecte rondingen, 100/100 dynamisch. de tijd nemen om je echt te ontspannen tijdens dewww.redlights.be
@stephenking: een tijd geleden Thaise Nancy gecontacteerd, toen liet ze weten dat ze dichtbij Aalst centrum ontvangt, maar ze bezorgde haar adres niet. Dat. krijg je waarschijnlijk pas op het moment dat je effectief een afspraak met haar maakt. Ik bezoek enkel nog dames die discreet ontvangen en liefst met parkeerplaats in de onmiddellijke buurt ( bij voorkeur gratis zodat je geen sporen achterlaat), dus heb ik geen plannen meer om Nancy te bezoeken.