Algemeen Algemeen Trans

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb het Anouk (SK) al weten doen ... Dus best even afspraken als je bij haar langs gaat zodat je dat een volgende keer kan vragen. Ze zal haar tel.nr dan wel geven zodat je kan verwittigen wanneer je gaat.

Willen meestal zelf ook geen bevrediging
Willen meestal geen bevrediging?
Dat is behoorlijk kort door de bocht.
Ik weet er nogal wat die zich goed laten gaan als je het goed aanpakt…zoals bij elke vrouw….toch?
Beschouw die penis eens als een grote clitoris bvb
en laat je zelf ook goed gaan als je anaal genomen wordt , met de nodige kontracties ….spreek met lof en komplimentjes over hun transformatie …ik heb een transvrouwtje die zich hetero noemt , waar ik vaak ga en dan doe ik al es een bloemetje mee of een fles bubbels Daar ik niet al te vaak ga kan ik dan ook twee uren blijven …dat wordt sterk geaprecieerd door transvrouwen , die het meestal met kortere vlugge zaadlozers te doen hebben waar nooit een relatie uit ontstaat! dat allemaal bijeen zorgt ervoor tesamen echt een leuke tijd te hebben .
Verander ook niet veel blijf bij dezelfde en cultiveer die relatie …ook voor vrouwelijke dvp's doe ik dat , de band wordt er beter op en ontspannener en dat scheelt een grote slok op de borrel qua ervaring. Het gaat om vertrouwen en respect en dat moet je verdienen , dan is een transvrouw niet anders dan een vrouw met een gaatje minder, maar met een resterende mannelijkheid die goed weet wat mannen willen…soms beter dan een vrouw!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan