Toevallig iemand ervaring met Romina of Rominna?
Zit nu in Maasmechelen
Alvast bedankt !
Romina
Ik heb haar gisteravond BIJNA ontmoet
Toch maar eens de gok genomen om "haar" te bezoeken, afgesproken om 20h00, bekend pand Rijksweg Maasmechelen , aan de achterzijde van een bepaalde "winkel" om niet té specifiek te zijn .
Half uur vtv WA voor tijd en prijs, advertentie RL staat : 150/1u maar ze zei 150/30 en 200/1, OK gevraagd
PZC, TZ inclusief ,yes bb, getriggerd door de foto's vond ik het toch waard om erheen te gaan.
Precies om 20:00 aangebeld, even wachten, deur werd van boven op afstand geopend (brommend geluid) maar de deur zat toch nog klem in het slot zag ik dus kon niet naar binnen, nogmaals bellen, weer dat geluid, duwen, voet ertegen, deur bleef dicht, dit duurde eventjes.
Omdat de entree niet een van de discreetste is, weggelopen.
En voor degene die in de NL/BE grensstreek wonen weten dat je als je de grens overgaat je netwerkproblemen kan hebben.
Zag even later dat ze een WA gestuurd had en gemiste WA video oproep
WA terug dat de deur op slot was, antwoord dat kon niet en ik moest terugkomen en had al klanten gehad die konden de deur gewoon openen.
Ik zat inmiddels in de auto verderop, twijfelen of teruglopen of weggaan.
WA terug van mij gestuurd please check your door, maarja de deur was goed zei ze, ik terug, dat ik er eerder geweest ben, en de dame kwam naar benen de deur openen.
Toen WA van haar dat ik niet serieus ben en haar tijd verdeed en ze zich heeft moeten opmaken etc etc.
Ik terg dat ze toch 3 x de bel heeft horen overgaan en geluid aan de deur waarom zou ik me de moeite doen, toen was ik er klaar mee, ook gezien het prijsverschil op RL en wat ze op WA aangaf
Vraag me ook af of dit misschien te maken heeft met NL of BE , als ze zien dat er iemand belt/WA uit NL dat ze een hoger tarief hanteren ?? Op Kinky staat vaak dezelfde dan op RL maar met een hoger tarief.
Wel nog aan het denken om een BE sim aan te schaffen om netwerk issues te voorkomen, NL collega's met BE sim ervaringen ?