Algemeen Algemeen Trans

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand reeds een ervaring met deze Alice X ?
Of deze Kelly ?

Iemand reeds een ervaring met deze Alice X ?
Of deze Kelly ?
Alice is gewoon een vent met een pruik in vouwenkledij dus een crossdresser!!

Iemand een paar tips voor een sexy,vrouwelijke maar dominante TS in Oost- of West-Vlaanderen?

Met deepthroat zonder condoom in beide richtingen en nadien wil ik lekker geneukt worden.

Ik vind geen reviews van Linda - al lang in Belgie, eerst Kortenberg en nu blijkbaar Leuven. Recente ervaringen ?

Ik vind geen reviews van Linda - al lang in Belgie, eerst Kortenberg en nu blijkbaar Leuven. Recente ervaringen ?

ik ben op zoek naar TS met smalle lul. lengte eb regio maakt niet uit. Ik ben eigenlijk alleen actief maar als je zoals ik wil dat ze lekker zonder condoom in je mond spuiten helpt het dat ze je zelf ook (even) kunnen neuken (met condoom). Alvast bedankt. Kan echt maar 3,5cm diameter hebben.
TS met normale/dikke lul die zonder problemen graag in je mond spuiten mogen ook natuurlijk :)

Vraag ik me dus ook af, heb haar eens gestuurd. Maar kreeg antwoord terug om een jaarabonnement te nemen op haar f2f account. Terwijl ik gewoon voor de date zelf wou betalen, daarna geen reactie meer ontvangen.
Dat idee had ik ook al. Probeert zoveel mogelijk geld binnen te schrapen met haar f2f account en dan een gratis date beloven. Ze is altijd onderweg vooral in België, Frankrijk en Spanje. Die date gaat er nooit komen hoor.🤣

Ik heb nog Lailah zelf nog nooit bezocht maar voor zover ik mij kan herinneren zijn haar recensies over haar over het algemeen positief.

Wat jammer dat ze zover van mij vandaan zit (ik woon in Rotterdam) want anders had ik vast en zeker haar al lang een keer bezocht.

Niets vind ik lekkerder dan een massage krijgen van een sexy ts, ondertussen verleid te worden en tot slot flink doorgeneukt te worden.

Komt bij dat Lailah voor zover ik weet het liefst top is. 😋

Terug
Bovenaan Onderaan