Algemeen Algemeen, Rendez Vous Prive, Made

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hierbij mijn ervaring met enkele dames van RVP made. Doe er je voordeel mee.

Britt is een mooie, grote blondine. Hollandse meid. Puur natuur. Prima figuur. Je kunt er goed mee praten en de seks is dik in orde. Hygiëne is altijd dik in orde. Ze is flexibel en gaat helemaal op in het moment. Ik heb Britt nu misschien wel 5 keer bezocht en de service is consistent goed.

Merel is een zeer slanke Hollandse meid met donkerrode haren. Ze heeft mooie, welgevormde, zij het kleine borsten, maar ze passen heel goed bij haar slanke uiterlijk. Ze is het type dat sociologie studeert aan een uni. Ik heb geen idee of dat ook zo is, maar dat is de indruk die ze bij mij wekt. Ze is intelligent en je kunt er heel makkelijk een goed pre- of postseks gesprek mee hebben. Qua seks is ze meegaand en op technisch vlak weet ze gewoon heel goed wat ze doet. Ze is goed verzorgd en de hygiëne is dik in orde. Ik heb haar nu een keer of 5 verzorgd en ook zij is consistent goed.

Lexi oogt Arabisch, maar ik weet niet of ze dat ook is. Ze zou ook deels Afrikaans kunnen zijn. Ze heeft donkere haren en is wat aan de kleine kant. De seks met haar heb ik ervaren als een absolute ramp. Ze heeft er duidelijk geen zin in, elk standje duurt maximaal 20 seconden en aan het einde van die 20 seconden staat ze je aan te kijken met een blik van: "Ben je nog niet gekomen???!!!!"De hygiëne laat zwaar te wensen over. Vooral haar achterste was niet fris. Ik heb de missie vroegtijdig moeten afbreken wegens een combi van belabberde instelling en slechte hygiëne. Nooit meer.

Daisy is een Oost Europese meid. Ze is nieuw bij RVP en ik heb besloten de gok te wagen. Een absolute afrader. Ze spreekt geen Nederlands en ze is onbeleefd. Alles, maar dan ook alles kost extra wat bij de andere dames gratis is. Dus zoenen? Extra! Ze heeft rare instructies zoals "You can't touch me with your hands." Wat is dat nu weer voor een onzin? Ze kan ook heel veel standjes niet wegens haar siliconen borsten (overigens niet bij mij in de smaak vallend). De standjes die ze wel doet duren meestal 10-15 seconden. Dan gaat ze stoppen, wil ze rusten en dan moet je bij wijze van spreken, vriendelijk om nog een verlenging vragen. Daar gaat ze dan half in mee. De flow is er niet. Ik heb dus niet kunnen komen. De hygiëne liet te wensen over en ook de foto's zijn duidelijk uit lang vervlogen tijden. Bij haar heb ik een belangrijke wandelaar les geleerd: Ga nergens aan likken als het niet fris ruikt. Eigenlijk vind ik dat Marscha gewoon een waarschuwing bij haar profiel moet plaatsen, want je krijgt echt niet wat je verwacht bij haar. En we betalen toch echt met echt geld en geen monopolie geld.

Daisy is een Oost Europese meid. Ze is nieuw bij RVP en ik heb besloten de gok te wagen. Een absolute afrader.
Frappante van haar vind ik dat ze überhaupt nog steeds bij rvp werkt. Toen ze er net was hoorde ik al van diverse andere dames en hier van klanten hoe vreselijk ze was. Dan zijn er toch kerels die met haar goed geld in het laatje brengen voor het huis, anders was ze echt al wel buiten gebonjourd.

Terug
Bovenaan Onderaan