Is er onlangs nog iemand bij de massagesalon in de Vechtstraat geweest? Kan iemand mij, evt in privé, vertellen welke dames daar nu werken?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDank je wel! Heb je ook nog een tip?Jazeker, de volgende dames zijn regelmatig aanwezig:
- Anna
- Charlotte
- Jazzlyn (ik weet niet zeker of zij er nog werkt)
- Lana
- Linda
- Lindsey
- Nieta
- Tara
- Zoey
Daarnaast mogelijk nog een of twee Thaise dames.
Welke van deze dames heeft echt grote borsten (beetje mollig ook)? Is dat niet Lana? Zoiets herinner ik me van toen er nog foto's op de site stonden.Jazeker, de volgende dames zijn regelmatig aanwezig:
- Anna
- Charlotte
- Jazzlyn (ik weet niet zeker of zij er nog werkt)
- Lana
- Linda
- Lindsey
- Nieta
- Tara
- Zoey
Daarnaast mogelijk nog een of twee Thaise dames.
Lana zou kunnen inderdaad, al twijfel ik of zij ooit op de site heeft gestaan. Anna heeft ook grote borsten, maar ik zou haar niet mollig noemen.Welke van deze dames heeft echt grote borsten (beetje mollig ook)? Is dat niet Lana? Zoiets herinner ik me van toen er nog foto's op de site stonden.
Inderdaad Lana, de dame met een Russisch accent. Ik vind haar een toffe, lieve dame met mooie, grote, natuurlijke borsten die ook nog eens een goede erotische massage kan geven.Welke van deze dames heeft echt grote borsten (beetje mollig ook)? Is dat niet Lana? Zoiets herinner ik me van toen er nog foto's op de site stonden.
Werkt Anna er nog en kun je nog iets meer over haar vertellen? Want bij het woord 'grote borsten' wordt ik toch wel nieuwgierig.Lana zou kunnen inderdaad, al twijfel ik of zij ooit op de site heeft gestaan. Anna heeft ook grote borsten, maar ik zou haar niet mollig noemen.
Enig idee of er foto's in omloop zijn van de dames? Ik ken zelf alleen Didi.Tijd voor een update van de dames die regelmatig aanwezig zijn bij Massagesalon Groningen:
- Amy
-Anna
- Charlotte
- Didi
- Eva/Miley
-Jazzlyn
- Katja
- Lana
-Linda
-Lindsey
- Marjon
- Nana (Thaise)
- Nieta (Thaise)
- Sylvana
- Tara
-Zoey
Waarschijnlijk mis ik nog een paar Thaise dames.
Nee, het is helaas al jaren geleden dat de dames met een profiel en foto's op de website stonden. Er wordt ook niet geadverteerd oid.Enig idee of er foto's in omloop zijn van de dames? Ik ken zelf alleen Didi.
Nadat de prijzen enorm zijn gestegen ben ik er niet meer geweest. Mijn favoriet was destijds altijd Lana.Nee, het is helaas al jaren geleden dat de dames met een profiel en foto's op de website stonden. Er wordt ook niet geadverteerd oid.
Ik ben er door ziekte helaas al een tijd niet meer geweest. Zijn de prijzen zo gestegen dan?Nadat de prijzen enorm zijn gestegen ben ik er niet meer geweest. Mijn favoriet was destijds altijd Lana.
Nee naar mijn ervaring werkt dat niet goed. Ik heb dat één of twee keer gedaan en er is dan vaak maar eentje die voor je beschikbaar is. Moet maar net je type zijn.Kan ik gewoon naar binnen lopen voor een voorstel ronde?
Nee naar mijn ervaring werkt dat niet goed. Ik heb dat één of twee keer gedaan en er is dan vaak maar eentje die voor je beschikbaar is. Moet maar net je type zijn.
Op de website staat ook dat ze bij erotische massage altijd van tevoren telefonisch contact willen.