Voormalig lid 24787
Wandelaar
Welke dame moet ik hier bezoeken als ik mij eens lekker wil laten doorneuken met een strapon? Iemand tips/ervaringen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenViel tegen.Ben ook erg benieuwd… of er al iemand geweest is.
Hoop dat ze nog even blijft, komende 7 dagen nog erg druk. Daarna snel een afspraak maken
Dat is voor mij al reden genoeg om af te haken.Viel tegen.
Heeft geen mooi gezicht.
Volgensmij veel aan gesleuteld. Botox ofzo.
En dan de misleiding dat het niet om een nederlandse dame gaat. Maar om een spaanse
Ook is alles wat extra kan , is dan ook een extra en moet voor betaald worden.
Er staat dat ze 34 is. Maar lijkt meet op 45
Ik vind het het geld niet waard.
Dat is mijn beleving en ervaring
Ze sprak nederland met een zwaar overheersend spaans accent. Als ze uberhaupt nederland is. Dan is dat maar voor een heel klein beetje.Dat is voor mij al reden genoeg om af te haken.
Sprak ze wel Nederlands?
Ik kwam erg graag hier en jaren veel geweest. Jammer dat de laatste tijd de dames daar voor alles zowat extra vragen. En de pareltjes zijn zeldzaam helaas
Bedankt voor de infohoi Morris,
De aangevinkt opties in de advertentie van Lya kloppen dus niet?
Koenxxx
Wat zijn hier de prijzen dan?Bedankt voor de info
Zat met de gedachte haar te bezoeken
Ik denk dat ik maar naar saunaclub Venus in Duitsland ga zijn een hoop leuke meiden waar je waar voor je geld krijgt
Home - FKK Saunaclub Venus Hamminkeln
www.saunaclub-venus.de
Tegen betaling jaweet iemand of je bij selena een gfe kan krijgen?
Mij lijkt ze ook een leuke meid, dus ben ook wel benieuwd.Iemand ervaringen met Kendal?
Iemand ervaringen met Kendal?
Ik heb haar onlangs een bezoekje gedaan, recensie staat onlineMij lijkt ze ook een leuke meid, dus ben ook wel benieuwd.
ja mooi meisje...jong denk zo'n 24-25 jaar... mooi figuur..prachtige borsten en mooie volle lippen. Kust heerlijk en pzc ook top..wel allemaal tegen bijbetaling en niet de minste kosten maar was het wel waard. Doet leuk mee en wel voor herhalingvatbaar.Iemand ervaring met Melissa?
Zou je ook kunnen laten weten over welke dames jij zo positief bent? Mag ook in pb. Ik ga er namelijk graag weer eens naartoe. Het is voor mij bijna om de hoek.Even een compliment voor het Landhuisje...dit huis heb ik in het verleden bekrititiseerd maar moet zeggen dat ze de laatste maanden prima nieuwe dames hebben die prima service afleveren. Het lijkt er op dat de betere dames en vooral NL dames dit huis nu beginnen te vinden en daardoor gaat de kwaliteit omhoog.
Ik heb met de latina's in verleden slechte ervaringen...hoge prijzen voor de extra's en niet leveren..
De NL dames betaal je ook maar die leveren wel en geven nog goede service en het is ook fijn als ze je verstaan en dat je een gesprek kan hebben met de dame....
dus bij deze mijn complimenten en hou dit vol ...dan is er nu echt eens concurrentie voor DS en Rendezvous want meestal gaan de dames op en neer tussen die 2 clubs ...en nu dus een goede concurrent erbij !!
Nette kamers, aardige gastvrouwen !
Heb je ook ervaring met de andere Nederlandse dames: Samantha, Sasha en/of Veronika? Zo ja, zijn deze net zo goed?Ariela, charlie, daphne, Melissa, Nikkie,
nee deze 3 ken ik nietHeb je ook ervaring met de andere Nederlandse dames: Samantha, Sasha en/of Veronika? Zo ja, zijn deze net zo goed?
Ah oke. Dankjewel voor de informatie.Over het algemeen pijpen en neuken met condoom. De rest is aan de dame