Ik ga even hier verder anders gaan we off-topic.Ik zie het nu. Behoorlijk wat overlap. Bedoel je Donna? Die ziet er ook heerlijk uit.
Ja Donatella bedoel ik. Ze heeft ook bij het landhuisje gewerkt onder die naam. En daarvoor kort als Mariette.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk ga even hier verder anders gaan we off-topic.Ik zie het nu. Behoorlijk wat overlap. Bedoel je Donna? Die ziet er ook heerlijk uit.
Ah. Hier ben je . Ik bedoelde deze Donna.Ik ga even hier verder anders gaan we off-topic.
Ja Donatella bedoel ik. Ze heeft ook bij het landhuisje gewerkt onder die naam. En daarvoor kort als Mariette.
Ah, nee dat is een andere donna. Die ken ik niet.Ah. Hier ben je . Ik bedoelde deze Donna.
Sarita is een zeer knappe dame, maar de service was erg slecht. Zie hier mijn bericht over haar destijds:En @Oscular Er was ook een vraag van @kwidfox over Sarita. En ik ben ook wel benieuwd. Thanks.
Doet christina ook samen douche?Hier wat info van de dames die deze week aanwezig maar nog niet besproken zijn. Het is alweer een tijdje geleden en daardoor heb ik niet alle details helder meer, maar wel globaal wat ik er van vond. Dus bij deze:
Camy - Haar attitude op de kamer was meteen een afknapper. Geen klik dus waardoor de rest ook tegenviel.
Christina - Standaard half uurtje gedaan (pmc,nmc) en dat was prima bevallen. Ik vond het een knappe dame met mooie natuurlijke borsten en slank lichaam. Verder geen ervaring met extra's.
Van de dames die deze periode actief zijn, kan ik Francesca en Samantha aanbevelen. Ben van plan om vanmiddag Maria te bezoeken. Ik zal hier plaatsen hoe dat bezoek beviel ;-)Ben al lange tijd erg nieuwsgierig naar het Landhuisje, en wil nu dan ook echt een bezoekje gaan wagen. Vind het aanbod altijd zo groot, kom erg veel advertenties tegen op Kinky. Wat zijn nu echt tips, dames die ik zou moeten bezoeken? Wil graag voor een half uurtje gaan.
Wat zijn de extra's van Francesca?Van de dames die deze periode actief zijn, kan ik Francesca en Samantha aanbevelen. Ben van plan om vanmiddag Maria te bezoeken. Ik zal hier plaatsen hoe dat bezoek beviel ;-)
Tijdens mijn bezoekje pzc, beffen, vingeren, 69, sex met condoom, tongzoenen. Ze is Colombiaanse maar praat best goed Nederlands.Wat zijn de extra's van Francesca?
Prijzen?Tijdens mijn bezoekje pzc, beffen, vingeren, 69, sex met condoom, tongzoenen. Ze is Colombiaanse maar praat best goed Nederlands.
Volgens mij was ik € 100 voor de extras van de dame zelf kwijt. Voor een half uur reken je vantevoren bij de ontvangstdame € 80 af.Prijzen?
Iemand al bij lya geweest? Ja. Viel tegen, weinig mogelijk en moeilijke communicatie ze is spaans
ik heb geen idee heb jij een idee over francesca?hoi Morris,
De aangevinkt opties in de advertentie van Lya kloppen dus niet?
Koenxxx
Ik ben ook benieuwd. Sol werkt vandaag namelijk in Overloon én in Leiden.iemand ervaring met sol
Spaanse beauty met enorme seks appeal
(Nieuw vanaf 30 januari) Hi boys, ik ben Sol, een leuke en sexy dame van 28 lentes jong. Ik heb een heerlijk sexy body, mooie borsten, lekkere billen, een mooi gave ...www.kinky.nl
Toevallig nog geweest?Ik ben ook benieuwd. Sol werkt vandaag namelijk in Overloon én in Leiden.
Francesca is een schatje. Colombiaanse die al jaren in NL verblijft, praat redelijk NL ook. Lieve heerlijke meid met prachtige borsten. Heb me prima vermaakt met haar. Aanrader.ik heb geen idee heb jij een idee over francesca?
Nice ook al bij selena geweest?Francesca is een schatje. Colombiaanse die al jaren in NL verblijft, praat redelijk NL ook. Lieve heerlijke meid met prachtige borsten. Heb me prima vermaakt met haar. Aanrader.
Ik heb nog niet het genoegen gehad met Selena.Nice ook al bij selena geweest?