Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEén vraag. Wat verwacht je te krijgen voor 50 € ? Na een kwartier zegt ze dat de tijd op is. Idd nog 5 min voor beide af te ronden.Ik had nooit gedacht dat ik dit over haar ging schrijven ?
Maar het vet is van de soep.14 dagen geleden maandag nog is bezocht maar der is geen interesse meer van haar kant. Hij was maar half hard toen ze al een condoom aanbracht en niet veel harder toen ze al vroeg voor welk standje ik wou en dan begon ze al te prutsen aan het condoom uiteindelijk en heeft ze die nog 2 keer vervangen en telkens werd hij maar slapper en slapper. Het is zoals Ronny en damestester al melde elk standje telkens een hand der tussen.
Das wel kort door den bocht ?Eén vraag. Wat verwacht je te krijgen voor 50 € ? Na een kwartier zegt ze dat de tijd op is. Idd nog 5 min voor beide af te ronden.
Geef ze meer dan neemt ze de tijd. Nooit een handje gehad.
HoiKan iemand mij zeggen of ze ook op woensdagen werkt, want dan nemen er nogal wat een snipperdag.