Recensie Alexi, Brasschaat 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Toch niet als je €150 betaald? Dan kan je 1 optie kiezen maar pzc zit daar niet bij als ik het goed heb. Betaal je €250 kan je 2 opties kiezen en voor €350 zit er alles bij.
Daar ging het om…
Waar het mij om gaat is dat u op een slinkse manier zeer bewust imagoschade toe wil brengen omdat u uw zin niet kreeg achteraf. En nu kronkelt u om de feiten heen om uw gezicht te redden.

Vraagt Piraat28 om ervaring op basis van prijzen? Of dat je jouw visie enkel hierop oppervlakkig baseert? Hij vraagt "Hoe een date met mij is?". Uw recensie na onze date spreekt dit gedrag en woorden compleet tegen… "De hogere prijsklasse beklaag je je niet". Dit vormde toen blijkbaar geen enkel probleem, toch? tenzij u toen loog?!

Plots baseert u uw beleving volledig op prijzen… prijzen die u reeds ervoor kon vergelijken toen u mij benaderde want u was reeds routineus in het bezoeken van wensdames naar uw eigen woorden tegen mij en u besefte waar het verschil zat zei u achteraf… wat nog persoonlijk is want ik heb geen vergelijkingsmateriaal en doe aan geen enkele wensdame afbreuk! Ik ben ik en blijf ik!

Dus doe nu geen afbreuk aan een beleving, geef het desnoods op het einde als geheel terechte tip in uw advies van "let wel, het is een duurder bezoek dan gemiddeld". Zoals u eerst wel respectvol neer kon pennen! Piraat28 kan zelf beslissen, net als iedereen hier, of hij dit wil spenderen of niet en daar heb ik altijd alle begrip en vooral respect voor! Maar hoe respectloos & arrogant u dit neerpende is gewoon degoutant!

Dit is nu afgesloten voor mij aangezien de feiten duidelijk zijn en ieder voor zich beslist wat en hoe. Ik kan zeer goed tegen kritiek en erken mijn fouten oprecht als deze terecht zijn! Liefst van al heb ik dat iedereen op alle vlak tevreden is na een date maar dat is een utopie… maar ik doe altijd mijn uiterste best en met volle overgave.

Mijn prijzen en manier van beleving/aanbod zijn mijn recht en dit communiceer ik graag in een 1 on 1 gesprek wanneer iemand mij wil benaderen nadat het hem beviel wat hij las in mijn advertentie. De rest handelen we met respect samen af. Uw weergave van mijn prijzen/opties/combinaties klopt niet helemaal dus graag ook geen vermeldingen maken en mensen beïnvloeden. Keep it real ✌🏻

Bijlagen

• IMG_5388.jpeg
    IMG_5388.jpeg
    305,3 KB · Weergaven: 2
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan