Recensie Alexandra (Roe), Schippersstraat 6/4, nacht 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

CrimsonGuard

Stamgast
285
27/08/21
308
24
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Onlangs deze maand bezocht in de nacht. Voorlopig geef ik 3 sterren, maar zeker herhalingsgevaar (ga vandaag weer). Alexander heeft een mooi, normaal figuurtje en is niet er groet. Het lijkt soms wel een popje, zeker met die 2 lange pony tails.

Haar looks en mooie, kleurige setje dat ze blijkbaar wisselt met een zwart deden me overstag gaan. Een fijne suck en fuck voor herhaling vatbaar.
Nog een maal geweest, maar daar zal het toch bij blijven.

Laatst bewerkt:
Nog eens gepasseerd. Je gaat er niet voor de vlotte babbel of super blow job. Maar toch goed geneukt. Eerst zij on top en dan ik naast bed waarbij ik haar in normal en doggy kon nemen. Hier zal ik sporadisch binnenspringen.

Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Leuk meisje:
*doet wat je vraagt, enkel is 15 minuten bij haar 10 minuten.
Waardoor ze eigenlijk veel te duur uitvalt. Anders gaf ik zelfs 5 sterren.
*ik denk wel dat ik nog eens terug ga, ook al is ze iets te duur. Ze ziet er heel mooi uit en de service was alles behalve slecht. Eigenlijk weinig op aan te merken, maar 15 minuten zijn 15 minuten en geen 10. Daardoor is ze veel te duur en twijfel ik sterk om terug te gaan.
*zoals hierboven gemeld, het is echt een levend poppetje. Ik zal het niet makkelijk vinden om haar te weerstaan. Zeker omdat ze heel goed is in haar job. En ja ik weet het, een goede service kost geld. Maar ik kan in Brussel dezelfde service vinden aan de helft van deze prijs. Vandaar 3 sterren.

Maar je gaat er zeker niet teleurgesteld buiten, .... Een heel mooie verschijning. Maar ja er zijn daar veel mooie dames. Alleen garandeer ik je hier een heel degelijke service.

Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Vanavond nog eens bij Alexandra geweest. Ze stond in haar raam in een zwart lak setje. Haar haar had ze in een paardenstaart. Op de high heels komt haar lichaam echt mooi tot uiting.

Ze begon met een basic en erg korte bj. Vond dat niet erg want wilde haar kutje voelen.

In normaal gleed ik naarbinnen in dat warme grotje. Ik kon ze goed neuken en nam wat later haar benen in mijn nek.

IK kwam snel klaar, maar gezien de hitte net op tijd, want oh wat had ik het warm.

Deze week zal ik haar sowieso nog en wat langer neuken.

Ter info. Volgende maandag vertrekt ze op verlof.

Laatst bewerkt:
Kan het zijn dat deze dame nu in de dag staat? Er stond vandaag een Alexandra op dit adres om 17u30 die aan bovenstaande beschrijving voldoet. Ze heeft een kleine tatoo boven haar borst. Had jammer genoeg geen tijd om naar binnen te gaan.

Terug
Bovenaan Onderaan