De laatste tijd heb ik verschrikkelijk veel behoefte aan platte en anonieme sex.
Ik maak me zorgen over mijn wandel-frequentie maar omdat het kan doen we het maar gewoon.
Vanochtend werd ik weer wakker met een kloppende pik dus ik ging maar eens op onderzoek uit.
Waar heb ik vandaag zin in?
Van de week ben ik bij een leuk blond meisje geweest in Scheveningen, Maandag heb ik mij flink misdragen in ClubAmai. Dinsdag bij een Spaanse in de Doub een vluggertje en vandaag maar weer naar de Doubletstraat.
Maar wie zal ik vandaag dan gebruiken?
Ik heb gemerkt dat ik bij aankomst beter meteen bij iemand naar binnen kan gaan in plaats van oeverloze wandelingen heen en weer.
Als ik te lang heen en weer wandel verlies ik mijn focus en ebt mijn geiligheid vaak langzaam weg.
Goede service, pijpen zonder condoom en vandaag moest het een aantrekkelijk dingetje zijn.
Na wat wikken en wegen bleven er twee over mits aanwezig.
Antonia in de 75-passage omdat ze er prachtig uitziet met haar lange benen en koele kop.
Alexandra op 16 omdat ze momenteel de lekkerst uitziende raam-hoer is in de Doub.
Een hoerige kop, opgespoten lippen, stevige siliconen-tieten, slank, altijd in een geile outfit, vriendelijk en kletsgraag als je bij haar bent, ze behandelt je goed en houdt zich aan de afspraak.
Ik heb altijd moeite om haar te passeren maar ze doet wat ze belooft op een zakelijke manier; en daar heb ik niet altijd behoefte aan.
Maar als ik van tevoren weet wat ik wil waarop ik mij instel geeft Alexandra een uitstekende service.
Ze likt of zuigt helaas geen ballen en geen zaad in haar mond; soms wil je iemand waar dat bij kan.
Ik liep de Doubletstraat in vanaf de pisbakken om een uur of 12.
Het was rustig qua dames maar ik spotte Aimy op 22, Claudia op 26 en verder niemand van mijn gading.
De oudere dames waren in de meerderheid maar daar had ik geen zin in.
Geen zicht op mijn twee doelwitten maar ik zag een donkere jongen de vitrine van Alexandra verlaten.
Ik liep nog maar een rondje en daar stond ze dan.
Alexandra had een bruin bikinietje aan, haar grote borsten puilden eruit met een mooi uitzicht op haar rechte benen in high-heels.
Ik treuzelde nog wat voor haar raam, er was niets anders voorhanden en het was nu of niet vandaag.
Haar deurtje ging open en ze leidde me naar de trap naar boven.
Onderweg een btje kletsen en ik stond in haar kamertje.
De vorige keer betaalde ik haar 70 voor mijn wensen maar ze vertelde me dat de prijs met een tientje was verhoogd.
Het maakt mij niet zoveel uit maar we komen op een bedrag richting thuisontvangst of clubs en misschien wel een reden om minder naar de ramen te gaan.
Ik waste mijn pik aan de wastafel en vervoegde me naar het bed waar Alexandra op haar knieën op het bed op mij wachtte met haar borsten goed vooruit.
Ze stapte van het bed af en begon een staande lichaamsverkenning waar ik met mijn handen over haar heerlijke lijfje wreef, ze rook heerlijk en voelde zacht aan.
Al snel lag ik op het bed met een kussentje in mijn nek en ze kwam tussen mijn benen zitten.
Ze speelde zacht met mijn pik, trok eraan, masseerde hem en bevoelde hem met haar mooie handen en gekleurde nagels.
Het is een mooie aanblik, een Roemeense raam-hoer met prachtige borsten en opgespoten lippen die je pik langzaam hard maakt.
Je eigen pov in het echt.
Langzaam ging ze met haar hoofd richting de pik waar ze zachtjes likjes aan de eikel en schacht gaf.
Mijn pik bereikte de maximale hardheid en ik vind dat fijn om te bekijken hoe mijn paal wordt geliefkoosd door een tongetje en een mond.
Af en toe werd mijn eikel door haar mondje omsloten en ik genoot met volle tuigen.
Het tempo ging omhoog en de pik verdween zo diep mogelijk in haar mond.
Ze volgde mijn aanwijzingen op en ik was tevreden over de blowjob.
Ik vroeg haar om het condoom om te doen en ik vertelde haar dat ik haar staande doggy wilde neuken met haar gezicht naar de spiegel.
Ze hielp mijn paal naar binnen en pompte haar in haar kleine kutje.
Oogkontakt via de spiegel maakte het af en al snel spoot ik het condoom vol.
Nog even nahijgen met de pik nog in haar en ze hielp me met het verwijderen van het condoom.
Tijdens de na-was nog gezellig kleppen over vakantie en ze vertelde dat ze eind van de maand gaat.
Hoe lang weet ze niet maar ze komt terug.
Alexandra is een lekker wijf, een optic-fick maar voor mij prima af en toe.
Herhalingsgevaar? Ja