- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 120 minuten
- Link naar advertentie
- https://leidenprive.nl/dames/alexandra/
- Totale kosten (in euro)
- 300
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Bij gebrek aan recensies, maar toch getriggerd haar foto's, heb ik op de gok Alexandra bezocht. Haar foto's op de website geven een aardig beeld van de werkelijkheid, maar haar gezicht verraadt d'r echte leeftijd; die zou ik niet zo snel in de categorie 'leuk koppie' plaatsen.
Alexandra is vrij zakelijk en afstandelijk, en communiceren met haar gaat moeizaam; ze spreekt maar gebrekkig Nederlands. Haar 'massage' is niet meer dan een beetje zacht aaien en kietelen, en haar seksuele handelingen zijn nou ook niet echt bijzonder te noemen.
Over het algemeen vond ik haar wat passief, en ik had ook continu het gevoel dat ze niet helemaal nuchter was…
Mij zal ze niet meer terugzien.
Alexandra is vrij zakelijk en afstandelijk, en communiceren met haar gaat moeizaam; ze spreekt maar gebrekkig Nederlands. Haar 'massage' is niet meer dan een beetje zacht aaien en kietelen, en haar seksuele handelingen zijn nou ook niet echt bijzonder te noemen.
Over het algemeen vond ik haar wat passief, en ik had ook continu het gevoel dat ze niet helemaal nuchter was…
Mij zal ze niet meer terugzien.