Ik heb voor vanmiddag een afspraak gemaakt via WhatsApp. Er is dus weer contact mogelijk
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHad idd bericht van haar gehad maar helaas komen ze niet meer naar Rotterdam...Ik heb voor vanmiddag een afspraak gemaakt via WhatsApp. Er is dus weer contact mogelijk
Kan je toch ook aan haar vragen aangezien je contact hebt gehad en daar bekent bent?ALEXANDRA is nu in culemborg. Heb contact met haar gehad. Aangezien ik nogal bekend ben daar hoor ik graag van een van jullie waar ze ontvangt. Uiteraard via een persoonlijk bericht om de dame te beschermen!!
Klinkt goed! Was pzc en cim inclusief? Aangezien 120 voor 30 minuten de standaardtarief is volgens haar profiel.Daarna nog even doggystyle, waarbij mijn ballen lekker tegen haar kontje aan ketsten. Uiteindelijk haar gevraagd om me klaar te zuigen waarbij ik zalig in haar mondje klaarkwam. Zéker voor herhaling vatbaar deze dame!
Hallo, enig idee of juni nog steeds de maand is dat ze terug komt? Of is ze al terug maar niet in Culemborg. Ik hoor het graag. WandelseZe is in juni weer terug! Kunnen we weer genieten van die pracht vrouw!