- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Maandag
- Totale kosten (in euro)
- 150
De dame die bij Club de Paris achter het raam stond, zwaaide enthousiast toen ik met m'n bolide voor de 2e keer voorbij kwam. Ik doe altijd eerst 'n toer om te kijken en daarna een toer om in actie te komen.
Ik had eigenlijk een dame bij de Tropical in het vizier. Een lekker blondje, maar iemand was me voor. Toen dat even bleek te duren en het best wel fris was, maar weer in mijn bolide gestapt en richting Club de Paris.
Daar binnen gesproken bij Alexandra, 22 jaar en afkomstig van Boekarest. Gekozen voor een half uur: neuken met rubber en pijpen zonder rubber. Dat deed ze allemaal prima. Omdat ik snel klaar was in die strakke gleuf van haar, heeft ze me nog gemasseerd.
Vriendelijke, correcte dame. Ze ziet me zeker nog eens terug.
Ik had eigenlijk een dame bij de Tropical in het vizier. Een lekker blondje, maar iemand was me voor. Toen dat even bleek te duren en het best wel fris was, maar weer in mijn bolide gestapt en richting Club de Paris.
Daar binnen gesproken bij Alexandra, 22 jaar en afkomstig van Boekarest. Gekozen voor een half uur: neuken met rubber en pijpen zonder rubber. Dat deed ze allemaal prima. Omdat ik snel klaar was in die strakke gleuf van haar, heeft ze me nog gemasseerd.
Vriendelijke, correcte dame. Ze ziet me zeker nog eens terug.