Wie heeft er ervaring met deze nieuwe dame?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWat bedoel je met vervelend hoofd?Ja, ik ook. Ze is erg lekker, maar heeft een beetje een vervelend hoofd.....Ik hoor graag het tegendeel.
Iets onaangenaams. Bitchy.Wat bedoel je met vervelend hoofd?
OkeIets onaangenaams. Bitchy.
Soms is het tegenovergestelde waar, maar mijn gevoel bedriegt mij zelden eigenlijk.
Ik zou zeggen, probeer het ff uit.Iets onaangenaams. Bitchy.
Soms is het tegenovergestelde waar, maar mijn gevoel bedriegt mij zelden eigenlijk.
Heeft ze beetje die zandloper figuur grote ass and mooi hartvormige kont bij doggy? Nu ben ik beniewd alleen twijfel door het woordje mollig jeNouja Ik heb het geprobeerd en bitchy is ze absoluut niet. Heel lieve dame en heeft zeker niet zo'n uitstraling in het echt. Ze is een beetje mollig maar daar hou ik best wel van. Mooie, zachte huid en verzorgde dame. Heel lief en sympathiek. Ik raad haar wel aan.
Oh nice en mag je lang eraan zuigen en likken? Ben wel een brostenmanJa kont was zeker goed bij doggy, maar ze heeft wel een buikje. Wel een zandlopertje hoor maar misschien niet heel hartvormig bij doggy. Daar is ze niet slank genoeg voor nee. Haar borsten zijn wel super. Naturel en zacht