Recensie Alexandra, Amsterdam, Ruysdaelkade 131 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Alexandra is er de komende week weer - heb haar sinds mijn vorige recensie regelmatig bezocht en het wordt steeds beter. Ze beheerts inmddels vele kanten van SM en haar duivels geile lachje de laatste keer dat ik nog 50 zweepslagen zou krijgen blijft me bij. En die ene keer dat ik ik alleen maar hard wilde neuken ook. Toen beloofde ze wel dat ik de volgende keer daarvoor gestraft zou worden....en zo geschiedde....

Alexandra is er de komende week weer - heb haar sinds mijn vorige recensie regelmatig bezocht en het wordt steeds beter. Ze beheerts inmddels vele kanten van SM en haar duivels geile lachje de laatste keer dat ik nog 50 zweepslagen zou krijgen blijft me bij. En die ene keer dat ik ik alleen maar hard wilde neuken ook. Toen beloofde ze wel dat ik de volgende keer daarvoor gestraft zou worden....en zo geschiedde....
Ik ben al maanden niet meer daar geweest. Maar de vorige keren vorig jaar vaak genoeg geweest. Heb der nooit gezien

Alexandra is inderdaad top! Kom al een tijdje met enige regelmaat bij haar, en vertrek nog steeds met een big smile. Waar ik normaal toch wel uitgekeken raak op een (raam) dame na een paar bezoekjes ben ik nog lang niet klaar met Alexandra.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan