Recensie Alexa/Candy, Amstelveen 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dirtycurt

Vaste klant
121
21/07/22
110
24
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3356089-candy
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb Candy bezocht in een mooi hotel in Amstelveen.
https://www.kinky.nl/advertenties/3356089-candy#overview

Haar fotos van haar kinky advertentie spraken mij erg aan.
Een redelijk (zo leek het) slanke dame met enorme natuurlijke borsten.
Afspreken etc ging allemaal keurig netjes en vlot.
Eenmaal op de kamer viel mij meteen op dat ze een stukje steviger was dan de foto's doen vermoeden.
Ze had wel echt enorme borsten die mooi gevormd en stevig waren en daar kwam ik grotendeels voor!

Ik heb mij prima vermaakt en ze doet niet moeilijk en liet mij lekker mijn gang gaan.

Voor mij was het leuk voor een keertje.
Het is een beetje dubbel want ik had een stuk slankere dame verwacht.
Maar haar borsten waren echt top en ze kwam al haar afspraken netjes na!

Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3356089-alexa
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
De foto's van Alexa, en met name haar borstomvang, maakten voldoende nieuwsgierig om haar toch maar eens te bezoeken. Ze ontvangt in een prima anoniem hotel en is eenvoudig te bezoeken. Al bij het open gaan van de deur is er enige teleurstelling. Ze is kleiner dan verwacht en zeker mollig te noemen. Nu val ik sowieso niet op hele dunne types, maar ook haar benen zijn niet al te lang (in verhouding) en ze is toch echt een stuk minder mooi dan de foto's suggereren. Ik zou zelfs niet zeker durven te zeggen of zij het ook daadwerkelijk is (misschien een paar jaar geleden).

Haar gezicht is ook niet heel verfijnd, al hoewel ze zeker ook niet lelijk is. De borsten zijn fors, maar in verhouding met haar mollige lichaam vallen ze wat weg, hartstikke zonde.

Het begin was ook niet geweldig, ze was met haar telefoon bezig en had weinig aandacht voor mij. Dit veranderde gelukkig wel na de douche. Langzaam ontdooide ze en we hadden uiteindelijk redelijk goede actie. Na wat schroom tongzoende ze volop en ze was niet preuts. Toch ontbrak de echte fonkeling helaas.

Het praatje achteraf was prima, ze spreekt goed Engels en heeft iets te vertellen. Aanstalten tot een tweede ronde zaten er echter niet in. Ik vermoed dat ik deze date snel zal vergeten

Goede recensie, dank! Nu ga ik toch weer twijfelen de negatieve kant op. Want als haar borsten wegvallen tegen haar mollige postuur duidt dat volgens mij op een dikke buik en vleesarmen. Beetje houvast inderdaad wel fijn, maar dit klinkt als veel meer.

Terug
Bovenaan Onderaan