Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeb je misschien een link naar t forum?Vandaag niet gezien en sluit me aan bij zandpad fan. Lijkt me geen gelukkig meisje. Als ik de reviews op het andere forum lees kan ik me daar ook wel wat bij voorstellen
Nzcforum.beHeb je misschien een link naar t forum?
Wispelturigheid en dames!Voor de liefhebbers. Naar haar eigen zeggen daarstraks: op dit moment (maar wispelturigheid en dames !) bedient zij dinsdag tot en met vrijdag de Ruysdaelers. Zaterdag algehele uitpufdag. Zondag en maandag ligt ze graag klaar om de Hunsige Geleners klaar te maken. Maar wispelturigheid ...
En ja, schitterende expositie in het Rijksmuseum. Wat minder florissant op de befaamde kade, althans tussen 13.00 uur en 13.30.
Welke tijden bedient ze de Ruysdaelers ?Voor de liefhebbers. Naar haar eigen zeggen daarstraks: op dit moment (maar wispelturigheid en dames !) bedient zij dinsdag tot en met vrijdag de Ruysdaelers. Zaterdag algehele uitpufdag. Zondag en maandag ligt ze graag klaar om de Hunsige Geleners klaar te maken. Maar wispelturigheid ...
En ja, schitterende expositie in het Rijksmuseum. Wat minder florissant op de befaamde kade, althans tussen 13.00 uur en 13.30.
Ik meen haar vandaag te hebben gezien.Heeft iemand deze dame onlangs nog gezien ?