WHEM Alexa Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb jullie er zelfs 3 op rij gepresenteerd:

Ook Adele en Helen. Maar als jullie ze allemaal laten liggen en zelfs @OIHLV zijn huiswerk niet doet, grijp ik in hoor. ;)

Maar dit is de WHEM van Alexa, over Adele en Helen graag informeren in hun eigen WHEM's.

En ik doe er niks mee hè, maar als je eenmaal een wandelaar bent die alles bijhoudt, verleer je dat niet zo snel.

Het niet neuken met anderen is makkelijker dan het niet kijken zeg maar. ;)

Voelde de bui al hangen toen ik jullie even op weg ging helpen met 3 WHEM's op rij. Girls Review als grappend moralistisch ethisch kompas, veel gekker moet het niet worden haha.


 
Laatst bewerkt:
Ik heb jullie er zelfs 3 op rij gepresenteerd
Jouw whemmetjes hebben niet echt mijn interesse, al check ik natuurlijk wel even voor de zekerheid.

Maar als jullie ze allemaal laten liggen en zelfs @OIHLV zijn huiswerk niet doet, grijp ik in hoor. ;)
Inderdaad weinig nieuwe posts van hem. We nemen maar aan dat hij te druk met huisbezoekjes is ipv huiswerk.
 
Jouw whemmetjes hebben niet echt mijn interesse, al check ik natuurlijk wel even voor de zekerheid.


Inderdaad weinig nieuwe posts van hem. We nemen maar aan dat hij te druk met huisbezoekjes is ipv huiswerk.
Hij kan ook even op zijn reguliere leven focussen hè. ;)

Qua Whem's: Weet ik, maar ik zocht nu op Oost-Europees ipv op Zuid-Amerikaans, dat speelt wellicht ook mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan