Hopelijk blijft deze reactie van mij wel staan…
Ik heb net persoonlijk contact gehad met Lex82. Hij stuurde mij een printscreen. Ik heb online mijn account nagekeken en gevonden… ik was vrij recent pas gestart en nog wat onzeker. Het is geen excuus maar wel een eenmalig feit dat ik compleet vergeten was.
Lex82 zijn aanvraag bij een eerste date binnen 1u kon ik mij niet in vinden, ondanks het eerste contact beleefd was. Ik heb toen, op aanraden, en eenmalig!!!, voor de beleefde financiële afwimpeling gekozen. 1x en nooit meer toegepast! Hedendaags sta ik voldoende zelfzeker in mijn schoenen en geef ik steeds beleefd aan dat ik niet de geschikte dame ben als ik een date niet wens te aanvaarden.
De uit de lucht gegrepen insinuatie… Ik heb niemand van mijn dates gevraagd lid te worden en te reageren! Wel ben ik zeer dankbaar voor het respect en de correcte weergave van hun beleving. Hun meningen en ervaringen tellen ook… of ze nu nieuw lid zijn of niet… ieder heeft zijn recht van spreken en antwoord om de zoektocht naar de juiste dame te vereenvoudigen… iedereen was ooit een "newbie" maar daarom niet minder belangrijk als info respectvol en waarheidsgetrouw is!
Wij hebben ook onze fake check met recensies over de mannen maar dit is nuttig. Vrouwen eenzijdig afzeiken is altijd makkelijk… als ik bepaalde comments hier lees die mannen uit deze topics onrespectvol neerschrijven over hun bezoek aan dames… dan ben ik blij dat ik selectief kan opbouwen en mooie ervaringen kan beleven en creëren met mijn dates
Wij zijn allen MENSEN van vlees en bloed met emoties… geen stukken vlees waar men een klein centje tegenover wil bieden maar wel verwacht alles te kunnen/mogen/willen bekomen! Misleiding mag niet, geen van beide kanten mag dit maar gebruik het forum correct en respectvol… we zijn allemaal iemand zijn/haar kind!
Lex82 was toen ongewild de dupe en moest dit neerpennen… met verre gevolgen… en door een eenmalig excuus ben ik al vaak de dupe geweest! Maar… discussie over mijn prijzen zullen/kunnen niet meer aan de orde zijn hier! De rest is vrije meningsuiting… ik trek mij hier terug aangezien dergelijke dingen lezen een wensdame op termijn geen goed kunnen doen.
Fijne zondag allen