- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Afrikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Stevig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://carpediemmassage.nl/masseuses/alex
- Totale kosten (in euro)
- 130
Pas bij Alex geweest, ik had afspraak gemaakt door de beschrijving en foto's op de site. Ze werkt bij Carpe Diem afwisselend in Oss en Boxtel. De advertentie heeft het over een atletisch lichaam, maar hier klopt niets van. Alex heeft leuk kopje, aardige meid, maar heeft echt een buik. Eentje die over haar speciale zone heen hangt. Ik kan het haast niet anders noemen dan een 'bierbuik'. Rest van haar lichaam goed!
De massage zelf was goed. Ze gebruikt echt haar lichaam en teased je veel. Aan het einde 'rijdt' ze je klaar terwijl ze op je zit. Ze weet haar lichaam top te gebruiken.
Uiteindelijk vond ik het toch tegenvallen. Ook omdat de advertentie totaal niet aansluit niet de realiteit. Over leeftijd en lichaam wordt vaker wat gelogen, maar atletisch en dan een flinke buik is natuurlijk niet te ruimen. Ik had beter meteen kunnen omdraaien toen haar vond tegenvallen. Daarna wordt het toch niets meer.
Begrijp mij niet verkeerd: Het is een lieve meid, doen heel erg haar best. Mooi kopje en goede techniek. De advertentie sluit alleen niet aan bij de realiteit.
De massage zelf was goed. Ze gebruikt echt haar lichaam en teased je veel. Aan het einde 'rijdt' ze je klaar terwijl ze op je zit. Ze weet haar lichaam top te gebruiken.
Uiteindelijk vond ik het toch tegenvallen. Ook omdat de advertentie totaal niet aansluit niet de realiteit. Over leeftijd en lichaam wordt vaker wat gelogen, maar atletisch en dan een flinke buik is natuurlijk niet te ruimen. Ik had beter meteen kunnen omdraaien toen haar vond tegenvallen. Daarna wordt het toch niets meer.
Begrijp mij niet verkeerd: Het is een lieve meid, doen heel erg haar best. Mooi kopje en goede techniek. De advertentie sluit alleen niet aan bij de realiteit.