Alex.. wat kan ik er over zeggen. Ben er vandaag weer eens geweest. Wilde al eerder weer eens heen, maar ze was steeds afwezig dan wel bezet. Vandaag had ik wat tijd over na een afspraak en onderweg naar de auto liep ik zonder verwachtingen even langs de dam. Ik zag weinig wat me kon bekoren, wilde eigenlijk doorlopen naar de auto, toen ik tegen Alex aanliep. Ze was er weer. We hadden direct oogcontact en ze herkende me nog, even leuk staan praten. Daarna mee naar binnen gegaan. Ze zag er fantastisch uit, ze leek iets voller geworden, maar het stond haar super. Prachtige lingerie aan, wat sowieso wel een ding van haar is tov de meeste andere dames. Lekker genoten van een korte striptease, daarna wat gevoeld en ze begon me te pijpen met een geweldige intensiteit. Veel oogcontact tijdens de seks, ze genoot er ook van. Er was een goede klik. Uiteindelijk doggy klaargekomen, terwijl ze steeds omkeek recht in m'n ogen. Was echt top, lang geleden dat ik zo genoten heb van een bezoek aan een DVP. Daarna nog wat nagepraat. Wat mij betreft echt wel de beste op de Achterdam momenteel. Helaas ben ik de komende maanden niet in NL, maar met haar afgesproken als ik weer terug ben. Heerlijk wijf!