Heb haar een maand of 8 geleden bezocht in Groningen.
Kon er prima parkeren, en was in een rijtjeshuis/appartement achtig.
Begane grond.
Mooie grote kamer waar een 2 persoons bed stond.
Keurig netjes daarbinnen.
Het was zeker de dame van de foto's!
Pzc en tongzoenen doet ze niet.
HIer en daar een zoen wel.
Deur ging open, erg mooie dame met een heel erg mooie glimlach op haar gezicht
Gehuld in mooie lingerie op hoge hakjes, wat een pracht figuur had ze daarin
Financiele gedeelte afgerond, liet ze haar japon vallen, en toen was ik ff stil...
Damn! Ik vond haar mooi!
Soort van dansje voor mij, ons bijde uitkleden, kreeg wat kusjes in de nek, en deed ik ook bij haar.
Eenmaal naakt, begon ze met pijoen (mc) Vond het helemaal prima, ze bleef vaak naar boven kijken met die mooie oogjes van haar.
Op bed een 69, deze was mij wat te kort, draaide ze zich haar om en kwam met haar mooie zachte borsten al strelend langzaam naar boven. Kusje hier kusje daar, ook even aan mijn tepels gesabbeld, erg fijn, kwam ze met haar borsten voor mijn gezicht. Heerlijk sabbelen aan haar tepels. Voor ik het wist, zat ze boven op mij. Wat een uitzicht
Reversed, en ze ging lekker verder.
Toen haar op de rand van het bed gelegd op haar rug. En nog ff door. Na een poosje zei ze: Kaput? No sweety, im enjoying the time we have now. En gaf haar een kus in de nek. Nog een keer omgedraaid en kwam heerlijk klaar.
Schoonmaken, kwam ze naast mij liggen, fijn hier en daar armen en benen overelkaar. Kus hier en daar (nogmaals tz doet ze niet) wat lekker knuffelen. En wat heeft ze mooie zachte borsten.
Massage? Tuurlijk even op de buik gelegen, fijne massage gehad.
Vraagt ze nog een keer? We hebben nog heel even. Dus c erom en begint weer lekker te pijpen waarbij de ballen niet werden vergeten. Penis massge zeg maar. Kwam voor de 2e keer.
Al met al een goed uur bij haar geweest.
Waanzinnig lekker!
Toen ik weer terug was bij het hotelletje, een berichtje met een hartje erin van haar.
Wil haar zeker nog een keer bezoeken, maar helaas, of ik ben te ver weg, of zij.
P.s. haar engels was toen nog niet zo goed, wellicht is het nu beter.