- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Ik had Helena (heet nu Alessia) bezocht in de zomer.
Ze ontving toen in een hotelkamer op de Genkersteenweg.
Bij aankomst op het adres, geeft ze haar kamernummer door.
Ik was toen een tijdje geïntrigeerd door haar mooie foto's. Toen ze de deur opendeed zag ik een mooie meid in een kamerjas.
Naar mijn mening te veel makeup en lippenstift op. Ze is heel rustig en heeft een lieve stem, met een lichte stotter (of het kan ook door haar accent komen).
Ze zegt zelf in Spanje te zijn opgegroeid en Roemeense voorouders te hebben. Haar Engels is redelijk okay.
Eerst mocht ik zelf naar de badkamer en zij ging liggen op het bed. Pas toen ik klaar was, deed ze haar kamerjas uit. Ze had mooie lingerie aan.
Borsten zijn groot maar slap en er zitten grote tepels op.
Op haar nieuwe foto's zie je dat ze haar borsten heeft laten bijwerken.
Over de daad kan ik kort zijn. Ze is lief, maar heel passief en je moet haar bijsturen.
Ze zoende zonder tong en pijpte met condoom. Na twee standjes was het afgelopen .
Na de daad kwam ze wel samen douchen en hadden we nog een beetje gestoeid.
De ervaring is een beetje dubbel. Knappe meid (te veel makeup), passief maar ook weer lief...
Ze ontving toen in een hotelkamer op de Genkersteenweg.
Bij aankomst op het adres, geeft ze haar kamernummer door.
Ik was toen een tijdje geïntrigeerd door haar mooie foto's. Toen ze de deur opendeed zag ik een mooie meid in een kamerjas.
Naar mijn mening te veel makeup en lippenstift op. Ze is heel rustig en heeft een lieve stem, met een lichte stotter (of het kan ook door haar accent komen).
Ze zegt zelf in Spanje te zijn opgegroeid en Roemeense voorouders te hebben. Haar Engels is redelijk okay.
Eerst mocht ik zelf naar de badkamer en zij ging liggen op het bed. Pas toen ik klaar was, deed ze haar kamerjas uit. Ze had mooie lingerie aan.
Borsten zijn groot maar slap en er zitten grote tepels op.
Op haar nieuwe foto's zie je dat ze haar borsten heeft laten bijwerken.
Over de daad kan ik kort zijn. Ze is lief, maar heel passief en je moet haar bijsturen.
Ze zoende zonder tong en pijpte met condoom. Na twee standjes was het afgelopen .
Na de daad kwam ze wel samen douchen en hadden we nog een beetje gestoeid.
De ervaring is een beetje dubbel. Knappe meid (te veel makeup), passief maar ook weer lief...
Alessia (28 jaar)
Het profiel van Alessia (28 jaar) op Redlights. Bel voor een afspraakje naar +32467705503.
www.redlights.be