Klopt inderdaad. Heb zelf gedeeltelijk een turkse achtergrond dus krijg er wel wat van mee. De kosten voor de dvp zijn in Turkije ook aanzienlijk lager, met name huur/hotel maakt veel verschil. Maar Jan modaal gaat daar naar een privéhuis (wat eigenlijk niks voorstelt in vergelijking met hier; het zijn vaak gammele plekken waar Jan en alleman netjes in de rij voor de deur wachten tot hun voorganger klaar is). Priveontvangst is daar voorbehouden aan de wat meer welgestelden.Ik denk juist dat haar Turkse advertentie nu online is omdat haar Nederlandse offline is....ze is verschoven van land....
Er staan overigens wel een paar mindere foto's tussen bij dit profiel als je door bladert, maar misschien zijn dat gewoon mindere foto's van een mooie dame....die 3-4 top-foto's hadden/hebben ook mijn volledige aandacht.
Vergeet ook niet dat ze in Istanbul nu wel lager moeten zitten met hun prijs, dat maakt het voor ons idd goedkoper, maar anders kan vrijwel niemand in Turkije haar uberhaupt bezoeken.
Volgens mij draait de economie daar nu niet op en top en de inflatie zorgt er anders voor dat dames een half maand-salaris per uur kosten....
In Turkije is overigens bij wet bepaald dat primaire levensbehoeften niet c.q. beperkt mogen stijgen in prijs (water, brood o.a., elektra e.d. volgens mij ook) maar het is inderdaad dramatisch daar.
Maar blijft een wereld van verschil qua prijzen als je bedenkt dat deze dame nog geen week geleden 250 vroeg voor een uur.