Recensie Alaya / Dulce, Antwerpen (Berchem) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Methelin

Newbie
20
02/08/24
10
2
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/dulcenew-new-do-you-like-good-treatment-gif.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben na lang haar advertenties te volgen eindelijk eens langsgegaan bij Alaya (haar advertenties dragen soms ook de naam 'Dulce' maar Alaya is het nog steeds).
Tijdens het voorafgaande sms-verkeer was ze een beetje afstandelijk (heb deze week meerdere dagen geprobeerd bij haar en altijd pas later antwoord) maar toch ben ik er, door op het juiste moment te sturen en toevallig vlakbij te wonen, langs kunnen gaan.
Aangezien ze een beetje karig is met foto's was ik lichtjes wantrouwig (soms krijgt ge dan onaangename verrassingen) maar toen ze de deur opendeed in haar huidige plekje in de Joodse buurt was ik helemaal gerustgesteld.
Ze is helemaal zoals op de foto's: klein, erg knap en zacht gezichtje, mooie kont, kleine borstjes. Ik had met haar afgesproken 15 PZC met CIM en hoewel het wat uitgelopen is (haha) lag dat allesbehalve aan haar blowjob skills, die erg goed waren. Gevarieerd zou ik het niet per sé noemen maar erg effectief. Zoals ik al zei duurde het een tijdje voordat ik klaarkwam (weer zo'n dag waarbij ik blijkbaar meer nodig had dan een knap meisje dat me pijpt) maar ze heeft nooit gepikeerd gereageerd of gestopt om me te zeggen dat het (bijna) gedaan was. Respect daarvoor. Met iets meer variatie (ze liet me haar zachtjes mouth fucken en handenwerk heeft ze me dus toch zover gekregen en ben hevig in haar mondje gekomen.

Ik ben redelijk nieuw in dit wereldje maar heb inmiddels in de laatste maanden toch al een aantal dames bezocht: zij was veruit de mooiste en ik denk dat ik eindelijk dus iemand heb gevonden om nog eens af en toe bij terug te gaan. Haar profiel hou ik dus goed in 't oog.
 
Terug
Bovenaan Onderaan