Algemeen Aken Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat betekent dit nu concreet?
Dat voorlopig de straat zo blijft als die nu is oud en vol hoeren.
Dat kan altijd nog veranderen maar dan zal de politiek met goede punten moeten komen en in Duitsland is zo een traject nog langer als hier.
Oftewel de komende jaren zal het wel de oude vertrouwde omgeving blijven als ik een inschatting mag maken.
Alleen jammer dat het ook hier 50 euro is geworden doordat de straat zo oud is sta je achter tegen de zones in Antwerpen, Eindhoven en zelfs Duisburg waar je dezelfde prijs betaald maar de faciliteiten moderner zijn.

De sexindustrie is enorm in Duitsland, en ze hebben al genoeg (zelf veroorzaakte) problemen daaro. Dus hopelijk zijn er nog genoeg politici met meer dan twee hersencellen in Duitsland.

Nederland loopt altijd als een puppy achter Duitsland aan, dus als ze daar het Nordic model gaan invoeren lopen wij ook gevaar. Van Rutte kon je veel vinden, maar die hield dit soort waanzin wel altijd af. "Mensen moeten ook plezier kunnen hebben" zei hij dan 🙂.

Sex is er altijd geweest, en zal er ook altijd blijven. Maar door het illegaal te maken wordt het wel wéér veel duurder.
Gelukkig ontvangt vooral de Nederlandse overheid er graag belastingen van! 😈

Das juist probleem...die 2 hersencellen hebben ze niet. Gaat alleen maar om persoonlijke successen van een feministe Dorethee Bar...die wil perse haar zin doordrijven. Komt die op de minister post Familezaken dan is het over en uit...
Komende weken gaan ze die posten invullen dan gaan we het zien. Daarnaast zal het invoeren en omzetten ook wel nog jaren gaan duren al zal er niet veel animo meer zijn om naar de hoeren te gaan als risico op boete en zelfs meer in het verschiet ligt...

Als de CDU haar zin krijgt en ze het nordic model invoeren in Duitsland dan gaat de straat alsnog naar de kloten...wordt nog spannend de komende maanden.
Als, als, als mijn tante kloten had was het mijn oom geweest, het heeft pas zin je ergens druk over te maken als het ook eenmaal zover is en dat is het bij lange na niet.
Je ziet een aantal bordeelhouders konden dit plan van de lokale grote heren al tegen houden.
En nogmaals Duitsland heeft problemen genoeg.
Een verbod invoeren wat niet te handhaven valt kunnen er ze niet bij hebben.

Terug
Bovenaan Onderaan