Aisha, Aqua Vip Massage, Eroroma, Zwinderen.
Lang gelden hier ooit eens geweest, maar deze zaak vergeet je gewoon want ze adverteren niet. Helaas hebben ze ook geen info over de dames of foto's op de site staan. Toch maar naar Zwinderen gereden, op de site stonden 3 namen maar eenmaal binnen waren er 2 dames aanwezig, Vera en Aisha. Ik koos voor de mooie Aisha, ik was speciaal gekomen voor de Vip Aqua massage, op de foto's is het badhuis echt zeer mooi, in het echt een beetje een tegenvaller, maar gelukkig was daar Aisha. Eerst in het grote bad gegaan, bubbels aangezet en ze kwam direct op mij zitten, ze is zo'n 3 kwartier echt dichtbij en bovenop mij geweest en heeft daarbij mijn jongeheer nog geen minuut losgelaten. Ze heeft echt intens en liefdevol de eerste 3 kwartier volgemaakt. Ze vroeg nog wat ik verder wilde, ik heb toch maar gekozen voor de aquamassage ondanks dat ik eigenlijk dat bad niet uitwilde. Ze heeft me toen nog een kwartier gemasseerd en ook dat deed ze goed net als het handmatig hoogtepunt dat was gewoon spectaculair goed gedaan. Ik kom zeker weer bij haar terug voor een wat langere sessie van anderhalf of 2 uur.