Netjes en dat allemaal voor 35 euro. Je moet wel een goede klant zijn haar

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNetjes en dat allemaal voor 35 euro. Je moet wel een goede klant zijn haar
Ik ben al een tijdje nergens meer geweest.Vanmorgen vroeg in de Doubi,was nog erg rustig en zag niks waar ik overheen wou,op punt om weg te gaan zag ik Aimy,ff praatje gemaakt en hop naar binnen en de trap op(moest wel mond kapje op)
Een maal op de kamer na opfrissen en uitkleden een staande verkenning,op bed begon ze zoals gebruikelijk rustig en zacht te pijpen en na verloop van tijd steviger,onder tussen me ballen en sterretje subtiel verwennend,zalig!
Neuken eerst Aimy boven op,vervolgens doggy en me leeg gespoten in het missionaris standje.
Kom al jaren regelmatig bij deze dame,altijd een zekerheidje wat dienstverlening betreft.
Nee zeker niet. Wat de beste wandelbroeder bedoelt is dat Amy wil dat je het mondkapje op doet bij betreden van het pand. Op de kamer gaat dat ding gewoon weer af. Volgens mij een of andere rare regel van de verhuurder of van haarzelf die niet uit hun hoofd te praten is. Tenminste ik zie het nut niet van een kapje opdoen voor die ene minuut om alleen maar de trap op te lopen.Ik ben al een tijdje nergens meer geweest.
Is dat standaard tegenwoordig met mondkapje neuken bij al de dames?
Ik was gisterochtend naar haar op zoek , haar vriendelijke buurvrouw van het eerste raam zag dat en riep mij om me mede te delen dat Amy sinds gisteren op vakantie is. Erg aardig van haar buuf.Is deze dame nog gesignaleerd?
Toch wel gelijk die buuf even lekker uitgewoond bij wijze van dank je wel?Ik was gisterochtend naar haar op zoek , haar vriendelijke buurvrouw van het eerste raam zag dat en riep mij om me mede te delen dat Amy sinds gisteren op vakantie is. Erg aardig van haar buuf.
Ik was maandagmiddag in de straat en heb Amy regelmatig zien staan achter haar raam (22 k3).
Amy staat al zeer lange tijd op 22. Voorheen inderdaad op 21 maar dat is naar mijn idee al zeker een jaar geleden geweest.@Doublethopper
Dan is ze verhuisd naar de overkant?
Meestal is ze er al om 9 uur/half 10.Iemand een idee hoe laat Aimy (ik ken haar nog als Daisy) doorgaans haar werkzaamheden begint?