Recensie Aida, Rotterdam 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MMike

Newbie
2
29/11/21
2
1
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/9701236-aida
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Groetjes aan de wandelaars. Ik bezocht deze dame afgelopen weekend, onder de indruk van haar foto's, nam ik contact met haar op via whatsapp Het antwoord was snel, maar de dame leek geïrriteerd in het contact op WhatsApp en verveeld, maar ik wilde haar een kans geven. We kwamen aan op de locatie ergens in het centrum van Rotterdam, de mooie kamer maar het uiterlijk van de dame liet veel te wensen over. tijdens de seks verveelde ze zich erg. Ik had het gevoel dat ze sneller wilde ontsnappen, ze was gehaast en agressief, mijn meester was diep teleurgesteld. Ik moest uiteindelijk aan iets anders denken dan het moment zelf. Ik zal deze dame vermijden, evenals haar houding verveeld met het leven!
 
Dit lijkt op Google translate. Geen Nederlander die dit schrijft.
Newbie. Enige zeer slechte review. Terwijl op kinky zeker 5 zeer positieve reviews staan.
"Ik zal deze dame vermijden, evens haar houding verveeld met het leven"... zo praat geen Nederlander.
Kortom... verdachte recensie imo. Mogelijk zijn hier wandelaars met ervaring met haar die ze kunnen delen.
 
Dit lijkt op Google translate. Geen Nederlander die dit schrijft.
Newbie. Enige zeer slechte review. Terwijl op kinky zeker 5 zeer positieve reviews staan.
"Ik zal deze dame vermijden, evens haar houding verveeld met het leven"... zo praat geen Nederlander.
Kortom... verdachte recensie imo. Mogelijk zijn hier wandelaars met ervaring met haar die ze kunnen delen.
Unfortunately I'm not Dutch, and yes I translated the text with google because most of the reviews are in Dutch here so..
 
Good to have clarity.
If this is your experience .. sorry to hear.
To be fair... iT would be more credible if others here (longer and already posted reviews) would back this up. Hopefully others Shine their light on this lady as Well.
 
Helaas kan ze niet en zal morgen worden, maar maandag gaat ze terug naar haar thuisland met de feestdagen en komt ze niet meer terug zegt ze...

Tja, wel doen of niet doen? Of zal ik haar overhalen toch te blijven?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan