- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/3803258-rebecca
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Afgelopen vrijdag op bezoek geweest bij Roemeense Rebecca in Rotterdam Crooswijk. Ontvangt samen met minimaal 1 andere dame. Eenmaal binnen trappen op naar derde etage. Huiskamer met een bed en nog een slaapkamer plus minieme badkamer met douche en toilet. Rebecca ontvangt in de omgebouwde huiskamer die op zichzelf niet groot is. Dame is de dame van de foto's, hoewel iets minder fris en fruitig. Ze is heel slank met b cup borsten en haar wit geblondeerde haar heeft inmiddels 10cm pikzwarte uitgroei plus steil ipv krullend. Kwam voor half uurtje afwerksex en kreeg dat ook. Rebecca was ze behoorlijk goedlachs. De sex was eigenlijk wel prima, helaas liep ik weer tegen de "I do not lick balls" aan maar verder mocht ik lekker mijn gang gaan zonder gezeur. Staand doggy rammen met die smalle billen voor mijn neus, voor het raam met uitzicht driehoog maakte het voor mij heel leuk. Houd je van smal gebouwd en blond, kun je best een poging wagen hier. Oh ja, douchen raad ik niet aan hier, ik kreeg een klein en enorm stinkend handdoekje mee :-/ Ik betaalde 100 euro voor 30 minuten, pmc (ik kreeg geen keuze) en nmc.