- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Arabisch
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Maandag
- Totale kosten (in euro)
- 80
Vandaag gereserveerd om Aicha te bezoeken. Een hele jonge (19jr) en vooral aardige dame. Kreeg wat te drinken en mocht mee naar haar kamer. Meteen een fijne sfeer en ze babbelt er lekker op los met oprechte interesse. Nog even op bed zitten babbelen toen ze me langzaam begon te strelen en met mn pik speelde. Pzc is 50eu extra, maar daar heb ik voor bedankt. Heeft BBL laten doen en heeft echt een enorme reet. Wel een mollige dame, maar vond haar zeker niet lelijk. Ik geef haar uiterlijk een 6,5. Ze is Half Irakees en half NL. Ze vraagt welke standjes je lekker vind en doet lekker mee. Mocht heerlijk aan haar dikke tieten zuigen en ook beffen was inbegrepen. Zoenen heb ik niet gevraagdZe had niet heel goed geschoren en zei dat ook meteen. Ik vond het wel meevallen dus heb haar lekker verwend. Heel geil warm kutje heeft ze en bij doggy hield ik het niet meer met zo een grote kont. Mocht lekker blijven liggen tot de tijd om was. Gezellig gebabbeld nog en schoongemaakt. Zeker een leuke ervaring. Herhalingsgevaar ben ik nog niet over uit. Zou in elk geval vanwege de sfeer nog terug gaan. Het klikte wel en de sex was lekker.