Recensie Agnes, Hasselt 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

booska9

Vaste klant
142
27/12/21
60
15
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/agnes-37/
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Bij deze mijn ervaring met Agnes.
Ik wil eerst zeggen dat ik iemand ben die graag rollenspellen doet met DVP. Over het algemeen gingen deze altijd goed , omdat ik een vrij gedetailleerde scenario stuur met foto's om het duidelijk te maken wat ik wil. En het hoeft niet 100% à la lettre te zijn, maar....

Om te beginnen liet Agnes me een tijdje wachten omdat ze nog bezig was met een klant, wat ik niet erg vond want ik kon een klein babbeltje doen met Nicole die ik jammer genoeg nooit heb kunnen daten. Ze bood me koffie/water.
Toen Agnes klaar was konden we naar boven om me te douchen en de roleplay te beginnen. Ze is de dame van de foto's, echt mooie verschijnsel en grote schaamlippen.
Er waren echter enkele zaken die niet gerespecteerd bij het rollenspel, waardoor de feeling een beetje down was (Ik ga de details hier niet neerpennen). We gingen eerst tongzoenen wat goed was en haar tepels likken ook. Maar dan kwam het pijpen, ze likte de eikel met wat speeksel, ik dacht dat ze aan het opbouwen was, maar nee dat deed ze continue -_-. Ik vroeg dan waarom ze niet normaal pijpte, ze gaf niet echt een antwoord (ze zei iets in de aard van - we have plenty of time -). Dan naar het seks gedeelte, wat ok was, niks speciaal.
Voor de 2de ronde opnieuw met dat zwakke 'blowjob'. Ik vroeg dan opnieuw waarom ze dat enkel zo deed. Dan zegt ze van dat werd niet afgesproken (wel dus op WA) en dat ik daarvoor extra moest betalen. Miscommunicatie met haar huisgenoot die de berichten beheerd. Ze zag dat het mij stoorde en gaf me na een tijd toch een normale BJ.
Dus al bij al vond ik het een zwakke prestatie van haar. Ze zag er ook vrij depressief uit, maar ze zei dat ze nog niks had gegeten :D
Ze hebben zich ondertussen verontschuldigd via WA en vroeg zelf om haar een 2de kans te geven. Kan ik helaas niet, Hasselt is te ver voor mij (2uur met de trein en 30min stappen).

Ik neem het haar niet zo kwalijk, het is haar eerste keer hier in België en mss ben ik te veeleisend met mijn roleplays, maar bon... Hopelijk hebben jullie meer geluk met haar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan