Stiev Advalorem
Newbie
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.stoutprivehuis.nl/dames/agatha
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Op de website van Stout Prive zag ik foto's van de blonde Poolse slanke Agatha staan.
Haar profiel sprak mij aan metname het tongzoenen.
Dus telefonisch een afspraak gemaakt voor een date op een doordeweekse dag in de ochtend.
Ik belde aan en er werd opengedaan door de gastheer en hij ging Agatha halen.
Ik zat aan de bar en deed mijn jas uit en Agatha kwam aanlopen en ze zag er verdomd goed.
Frisse uitstraling in haar gezicht, opgestoken blond haar,lekkere borsten, slank figuur en volle billen.
Ik stelde me voor en ze zei kom maar mee naar boven en op weg naar de kamer waren we gezellig aan het praten.
Toen we in de kamer kwamen zette ze een muziekje op en ik ging me opfrissen en daarna zij ook.
Ik kuste haar zachtjes op haar mond en de GFE was begonnen.
Wat een lekker zacht lichaam heeft deze vrouw en tussen haar benen is ze strak en heerlijk lekker warm.
Daarna PMC,beffen en rimmen etc..
Dus deze dame maakt waar wat bij haar profiel staat op Stout Prive en ze ziet mij binnenkort weer terug.
Haar profiel sprak mij aan metname het tongzoenen.
Dus telefonisch een afspraak gemaakt voor een date op een doordeweekse dag in de ochtend.
Ik belde aan en er werd opengedaan door de gastheer en hij ging Agatha halen.
Ik zat aan de bar en deed mijn jas uit en Agatha kwam aanlopen en ze zag er verdomd goed.
Frisse uitstraling in haar gezicht, opgestoken blond haar,lekkere borsten, slank figuur en volle billen.
Ik stelde me voor en ze zei kom maar mee naar boven en op weg naar de kamer waren we gezellig aan het praten.
Toen we in de kamer kwamen zette ze een muziekje op en ik ging me opfrissen en daarna zij ook.
Ik kuste haar zachtjes op haar mond en de GFE was begonnen.
Wat een lekker zacht lichaam heeft deze vrouw en tussen haar benen is ze strak en heerlijk lekker warm.
Daarna PMC,beffen en rimmen etc..
Dus deze dame maakt waar wat bij haar profiel staat op Stout Prive en ze ziet mij binnenkort weer terug.