Recensie Agatha, Deurne 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag ook nog is bij deze topper langs geweest, het wordt elke keer beter en beter, ze kent men lichaam door en door en weet mijn orgasme steeds beter en beter uit te stellen. Vandaag heb ik echt moeten smeken om te mogen spuiten.
 
Anastasia 45 haha lol, je hebt wellicht niet goed gekeken. Ik ken ze al heel lang en ze doet dingen waar elke slaaf van droomt. Ze is bloedmooi maar vooral heel menselijk en eerlijk. 1 uur is een uur en de prijzen vallen zeker mee. Ze ontvangt ook op een zeer discrete plek. Mij zal ze zeker nog heeeeel lang blijven zien. Ik vind ze absolute top
 
Anastasia 45 haha lol, je hebt wellicht niet goed gekeken. Ik ken ze al heel lang en ze doet dingen waar elke slaaf van droomt. Ze is bloedmooi maar vooral heel menselijk en eerlijk. 1 uur is een uur en de prijzen vallen zeker mee. Ze ontvangt ook op een zeer discrete plek. Mij zal ze zeker nog heeeeel lang blijven zien. Ik vind ze absolute top
Mij ook, deze kan mij echt tot het plafond laten schieten met haar orgasmecontrole. Je smeekt gewoon bij haar om te mogen klaarkomen bij haar.
 
Ik heb een erotische massage gehad bij Anastasia nadat ik goede recensies over haar had gelezen. Ik denk dat Anastasia in haar jeugd een aantrekkelijke vrouw was, maar nu ziet ze eruit als een plastic pop met een gezicht zonder emoties. Deze vrouw lijkt minstens 45 jaar oud te zijn. Soms komt plastische chirurgie niet ten goede aan vrouwen. Anastasia werkt afstandelijk, zonder enig enthousiasme. Mijn nek deed veel pijn. Toen ik Anastasia vroeg om een sterker massage op het nek te doen, zei ze dat ze geen kinesist was. De prostaatmassage was zeer onprofessioneel gedaan, ik heb een cursus prostaatmassage gevolgd en ik weet wat een echte prostaatmassage is. De hoge prijs voor Anastasia's massage komt niet overeen met de kwaliteit ervan. Voor dit geld kun je veel betere service krijgen.
Informatie voor BDSM liefhebbers: mijn vriend bezocht Anastasia voor soft BDSM. Hij zei dat Anastasia geen Sado Meesteres is, een goedkope imitatie van een echte BDSM Meesteres.
Ik vind het gewoon grappig om enkele positieve reacties te lezen. Ik geloof dat ze zijn geschreven door de klanten van Anastasia, op verzoek van Anastasia zelf.
 
En zo weet ik dan weer dat er mensen in opdracht van iemand haar zwart maken met leugens.
Ok, ze is soms nors, van mij mag dat van een meesteres en een dominante babe. Voor mij althans is haar lingam en prostaat massage zeker heel goed en zij laat mij altijd heel explosief ontploffen. On the Edge ...
Als ze nors is is het waarschijnlijk omdat sommige blijven smeken voor intiem of blowjob. en er is inderdaad wat bodywork geweest, vroeger was ze al een mooie diva, ze streeft een perfectie na ( in haar ogen, en ieder zijn eigen mening) en dat is haar goed recht.
Die polemiek die hier al lang gaande is over Linda (Regina) en Agatha ( Anastacia ) is zo belachelijk en kinderachtig. Ik bezoek beiden heel regelmatig en elk hebben ze hun kwaliteiten, voor- en nadelen, sterktes, zwaktes, karakter. Who the Fuck cares.
Beiden zijn ze heel goed, duidelijk in wat kan en niet kan, dat kan ik alleen maar apprecieren en nog nooit ontevreden buitengestapt. Ze heeft me al dikwijls berichtjes voorgelezen hoe sommige zitten te smeken voor een blowjob en intiem.... er zijn toch genoeg andere die dit wel doen? en duidelijker kunnen ze toch niet zijn in hun advertentie zou ik denken. Dan zou ik ook slecht gezind worden en boos reageren.
Een pijntje in mijn nek... man man man, dan ga je toch niet naar een meesteres???
Van beiden ken ik toevallig hun echte leeftijd, et alors als er een paar jaartjes overdreven wordt... Wat ik veel erger vind zijn foto's die totaal niet overeenkomen met de werkelijkheid. Dan durf ik al eens rechtsomkeer maken
 
En zo weet ik dan weer dat er mensen in opdracht van iemand haar zwart maken met leugens.
Ok, ze is soms nors, van mij mag dat van een meesteres en een dominante babe. Voor mij althans is haar lingam en prostaat massage zeker heel goed en zij laat mij altijd heel explosief ontploffen. On the Edge ...
Als ze nors is is het waarschijnlijk omdat sommige blijven smeken voor intiem of blowjob. en er is inderdaad wat bodywork geweest, vroeger was ze al een mooie diva, ze streeft een perfectie na ( in haar ogen, en ieder zijn eigen mening) en dat is haar goed recht.
Die polemiek die hier al lang gaande is over Linda (Regina) en Agatha ( Anastacia ) is zo belachelijk en kinderachtig. Ik bezoek beiden heel regelmatig en elk hebben ze hun kwaliteiten, voor- en nadelen, sterktes, zwaktes, karakter. Who the Fuck cares.
Beiden zijn ze heel goed, duidelijk in wat kan en niet kan, dat kan ik alleen maar apprecieren en nog nooit ontevreden buitengestapt. Ze heeft me al dikwijls berichtjes voorgelezen hoe sommige zitten te smeken voor een blowjob en intiem.... er zijn toch genoeg andere die dit wel doen? en duidelijker kunnen ze toch niet zijn in hun advertentie zou ik denken. Dan zou ik ook slecht gezind worden en boos reageren.
Een pijntje in mijn nek... man man man, dan ga je toch niet naar een meesteres???
Van beiden ken ik toevallig hun echte leeftijd, et alors als er een paar jaartjes overdreven wordt... Wat ik veel erger vind zijn foto's die totaal niet overeenkomen met de werkelijkheid. Dan durf ik al eens rechtsomkeer maken
Ieder mens heeft recht op zijn mening. Ik hield niet van de massage van Anastasia, laat staan van de prostaatmassage. Ik ging naar Anastasia voor een erotische massage, geen BDSM sessie. Mijn vriend, een BDSM liefhebber, vertelde me over de BDSM sessie met Anastasia, die ook ontevreden was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan