Recensie Agatha, Deurne 4,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben je er ondertussen al langs gegaan?
Ja, ik ben er langs gegaan. Over het uiterlijk kan je discussiëren maar ze kwam mij wel heel oprecht over. Goede service, professionele massage. Ik ben ook bij Anastasia (voorheen Agatha) langsgeweest, dat vond ik persoonlijk minder. Compleet verbouwd, een plastieken pop. Ik vermoed dat ze vroeger wel mooi was. Lijkt mij eerder 45 dan begin 30, zoals ze adverteert. Er zullen mannen zijn die op fake uiterlijk (en fake innerlijk) vallen, ik dus niet. Ze lijkt mij ook niet echt geïnteresseerd in wat ze doet en zo denken er wel meer over. Dus als je het mij vraagt: Linda (nu Regina): aanrader. Anastasia: waste of money en time. Maar dat is enkel míjn mening.
 
Ja, ik ben er langs gegaan. Over het uiterlijk kan je discussiëren maar ze kwam mij wel heel oprecht over. Goede service, professionele massage. Ik ben ook bij Anastasia (voorheen Agatha) langsgeweest, dat vond ik persoonlijk minder. Compleet verbouwd, een plastieken pop. Ik vermoed dat ze vroeger wel mooi was. Lijkt mij eerder 45 dan begin 30, zoals ze adverteert. Er zullen mannen zijn die op fake uiterlijk (en fake innerlijk) vallen, ik dus niet. Ze lijkt mij ook niet echt geïnteresseerd in wat ze doet en zo denken er wel meer over. Dus als je het mij vraagt: Linda (nu Regina): aanrader. Anastasia: waste of money en time. Maar dat is enkel míjn mening.
Vul nog even een volledige recensie in. To help others ;-)
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Fisting
  2. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/erotische-tantra-massage-soft-sm-hete-stenen-intiem-scheren.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Anastasia 45 haha lol, je hebt wellicht niet goed gekeken. Ik ken ze al heel lang en ze doet dingen waar elke slaaf van droomt. Ze is bloedmooi maar vooral heel menselijk en eerlijk. 1 uur is een uur en de prijzen vallen zeker mee. Ze ontvangt ook op een zeer discrete plek. Mij zal ze zeker nog heeeeel lang blijven zien. Ik vind ze absolute top
 
Terug
Bovenaan Onderaan