Recensie Agata, Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hepzebaiah

Newbie
23
30/04/22
21
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7381185-agata
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik heb n.a.v. mijn afspraak bij Agata van gisteren een beetje gemengde gevoelens. Eerst het positieve:

Dame reageert snel en duidelijk (hoewel ik vrij zeker weet dat ze niet zelf de telefoon doet). Ze is ongetwijfeld de persoon van de foto's. Foto's 1 en 2 lijken het beste, foto 3 heeft wat hulp gehad denk ik. Ze heeft een heerlijk lichaam, slank, met heerlijke kleine tietjes met puntige tepels en een geweldige kont. Haar poesje is ook heerlijk strak. Haar Engels is niet geweldig, maar ze weet zich prima verstaanbaar te maken en doet ook haar best om een praatje met je te maken tussen beurten door. Ze zet zelf een tweede ronde in en laat zich prima sturen binnen wat ze toelaat. Dame rookt (staat een asbak op tafel) maar daar merk je verder helemaal niks van.

Dat gezegd hebbende, de GFE die beloofd is in haar advertentie en via de app was dit zeker niet. Tongzoenen deed ze niet aan (draaide haar hoofd weg of gaf een kus met gesloten mond als ik het probeerde), ik mocht haar niet beffen en alleen vingeren na desinfectie van mn hand + glijmiddel. Het pijpen zonder condoom was op zich verdienstelijk, maar erg kort tussen vooral sessies handwerk door (waar ze dan wel weer erg goed in is).

De seks zelf is oprecht erg lekker, ze is heerlijk strak en als ze eenmaal een beetje nat wordt doet ze best wel mee. Maar aangezien ik vooral kom voor een GFE met veel zoenen en knuffelen viel het mij toch nogal tegen. Misschien dat het aan de klik lag (op Kinky staan twee reviews die juist over het GFE gehalte behoorlijk positief zijn), maar ik kom in ieder geval niet meer terug ondanks dat het een aardige meid is.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7381185-agata
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
I visited Agata on Sunday and overall it was a mixed experience. The communication was pretty quick and easy. However, when I came to her place I had to wait around 15-20 min outside for her to get ready.

When she opened the door there was a sweet lady in a red dress standing in front of me. She does look nice and similar as her pictures show, the pictures have a bit of help, but she is a good looking lady. We started to greet each other with some light kisses, French kissing was not really done it was always just closed mouth kisses. For some reason that I still do not understand she did not want to do a blowjob without even tough everything is trimmed and clean. So that was a bit of a let down. She had some great moments when she would choke me with her hand and give me a strong forceful kiss, but then the next second the energy was gone. So a bit of a rollercoaster of good and bad.

I was able to lick her pussy and she seemed to be enjoying that quite a lot. Intimate was pretty nice with her as well, especially from behind you can really enjoy the look of her butt. Even though the sex was nice she did make some stops here and there for whatever reason, which made the atmosphere a bit less hot.

Overall she is a nice girl and I do seem some potential, but I was not able to unlock it.
 
Misschien dat we gewoon een vergelijkbare ervaring hadden met vergelijkbare positieve en negatieve punten?

Als ik reclame zou willen maken voor een dame zou de recensie niet zo slecht geweest zijn, denk je niet?
 
Terug
Bovenaan Onderaan