Zaterdag 23 september Nijmegen bezocht.
Ben rond 11 uur in de avond door de automatische schuifdeuren het linkerpand binnen gegaan.
Boven & Onder weinig aanbod en wat er zat sprak mij niet aan.
Idem dito voor het rechterpand beneden.
Rechterpand boven in het laatste gedeelte van mijn ronde Aga tegen het lijf gelopen, was dat nou net de lady zijn waar ik benieuwd naar was!
Milf, Flinke voorgevel, lekkere kont, prima gezicht & by far #1 van het minimale aanbod dat aanwezig/beschikbaar was. (8 dames gezien)
Haar om haar prijzen gevraagd en zei antwoordde pijpen en neuken €50, een eerste keer met een dame kies ik vaak voor een vluggertje die ik evt verleng.
Naar haar kamer gegaan (rechterpand, Boven, als je bovenaan de trap bent ga je naar rechts en dan de 2e of 3e links)
Tijdens een gesprek hebben we ons ontdaan van onze kleding en zijn we vrij snel op bed beland.
Daar begon ze met pijpen wat ze goed, vol overgave en vrij lang deed
Daarna overgegaan naar doggy-style en de laatste x-aantal minuten haar lekker lopen stoten in doggy tot ik klaarkwam.
Toen nog een tijdje nagepraat en ook onder het aankleden ratelde ze lekker door.
Communicatie was een mengelmoes van Engels, Nederlands & Duits waarbij ze duidelijk een voorkeur voor Duits heeft.
Achteraf om haar nummer gevraagd zodat ik de volgende keer rechtstreeks en met zekerheid naar Nijmegen kan afreizen.
Conclusie Heerlijke milf die beweerd 48 te zijn & waarbij je waar krijgt voor je geld! Een zeker-heidje !
To be continued!
Next time: Ga ik bij haar informeren of ze anaal doet & of ze mij op zijn russisch met die jetsers van der over de finish lijn kan halen ( . ) :^) ( . )